Mô tả công việc
1.Team Leadership: Lead by example and motivate staff to deliver outstanding service. Provide guidance, training, and support to ensure team member perform at their best.
2.Guest Experience: Maintain a welcoming atmostphere and ensure guest receive prompt, courteous, and personalized service. Address any guest concerns or complaints promptly and professionally - following SOKOGROUP's hospitality guidelines.
3.Operation Management: Assist in managing daily restaurant operations, including opening and closing procedures, inventory managment, and ensuring compliance with health and safety regulations.
4.Staff Scheduling: Assist in creating and managing staff schedules to ensure adequate coverage while controlling labor costs.
5.Quality Control: Monitor food and beverage quality, presentation, and portion control to uphold the restaurant's standards of excellence.
6.Financial Managment: Assist in controlling costs, managing budgets, and maximizing profitability through effective inventory managment, waste reduction, and upselling techniques.
7.Collaboration: Work closely with the Management Team (Company's General Director, Operation Manager, and other Restaurant Manager) to archieve business objectives, implement strategies for growth, and drive operational efficiency. Able to handle fast paced working environment.
8.Training and Development: Support ongoing training and development initiatives for staff to enhance skills, improve performance, and foster a positive work environment.
9.Promotions and Marketing: Assist in planning and executing promotional events, marketing campaigns, and initiatives to attract new customers and increase revenue.
10.Adherence to Policies: Ensure compliance with company policies, procedures, and standards at all time
Quyền lợi được hưởng
Competitive Salary
Service charge
Team building, Staff party
Discount for staffs members
Slip shift allowance
Yêu cầu công việc
*Banchelor's degree in Hospitality Management or related field preferred.
*Good English communication, Japanese is preferred
*Following company policy, rules, and SOPs.
*Good working manner.
*Honesty, Responsibility, Enthusiastic, Discipline.
*Ability to work overtime if required, working on a holiday, Tet.
*Ability to Co-op working with other departments, management, problem-solving, training and maintaining a high quality of service.
*Knowledge about Sake, Wine, and Japanese cuisine (omakase)
*At least 5-6 years experience in the Captain or Supervisor position
*Age Limit: within 24-35 year old
*Personality: Courteous, friendly, attentive and approachable.
*Language: English/Japanese/Korean/China is a advantages.
Yêu cầu hồ sơ
Công ty Cổ phần Phát Quyết thành lập từ năm 2013, trải qua những bước thăng trầm với nhiều biển động của nền kinh tế, Phát Quyết đã ra đời và lớn lên từng ngày. Sau nhiều lần trở mình phát triển, với khát vọng và hoài bão to lớn của người sáng lập, cùng sự chung tay góp sức của toàn bộ cán bộ nhân viên, các nhà đầu tư, chuyên gia tư vấn trong và ngoài nước - tháng 04/2019 - công ty chính thức chuyển thành Công ty Cổ phần Phát Quyết hưởng đến những mục tiêu, chiến lược kinh doanh mang tầm vóc vĩ mô. Toàn thể công ty Cổ phần Phát Quyết luôn nỗ lực để hoàn thành sứ mệnh to lớn: “Không ngừng sáng tạo, tìm kiếm những lĩnh vực đầu tư kinh doanh mang lại giá trị kinh tế cao, phát triển thương hiệu Phát Quyết ngày càng vươn xa”. Công ty đã cho ra mắt các thương hiệu Q'Mart, Q’Phở, Q'Bistro, Hội An Outlet với chuỗi cửa hàng tọa lạc tại Sân bay Quốc tế Cam Ranh, có mặt hầu hết trong các lĩnh vực kinh doanh dịch vụ phi hàng không, đáp ứng kịp thời các nhu cầu thiết yếu của hành khách đến sân bay. Với định hướng: trở thành môi trường kinh doanh văn minh, hiện đại với các lĩnh vực ẩm thực, chuỗi bán lẻ, khách sạn, du lịch, bất động sản,... để khi nhắc đến thành phố Nha Trang, không chỉ được nhắc đến du lịch, trầm hương, yến sào,... mà phải nhờ đến các món ăn, các dịch vụ, sản phẩm của Phát Quyết. Đồng thời luôn là mỗi trường làm việc hấp dẫn, thu hút nhân tài để không ngừng phát triển, vững bước vươn xa.