Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Phụ cấp thâm niên
- Nghỉ phép năm
- CLB thể thao
Mô tả Công việc
1. Board of Management Assistant (40%)
- Perform daily administrative duties include managing an active calendar of appointments; composing and preparing correspondence; arranging complex and detailed travel plans, itineraries, and agendas, and compiling documents for meetings.
- Coordinate logistics with both internal and external meetings.
- Draft reports, and letters of solicitation, and get approval; prepare and coordinate oral and written communication with partners (if any).
- Handle postal paperwork.
- Coordinate with all depts, maintain confidential files, and contact information; prepare for meetings, conferences, and committees both on and off-site.
- Translate documents as a required.
2. HR & Administration (60%)
- In charge of company’s purchasing. Generate and manage contracts with suppliers / customers related to administrative activities.
- Manage and control efficiently all admin costs according to approved budget.
- Ensure all orders & contracts are in place and periodically reviewed and updated according to the company Policy and Procedure.
- Execute and promote Kaizen culture as plans.
- Enhance engagement activities as well as annual HR & Admin activities such as company trip, year-end party, mid-autumn…
- Undertake other tasks as assigned by Head of HR & Administration Dept.
Yêu Cầu Công Việc
- Minimum 3-year(s) experience in using Microsoft Office products (Word, Excel, PowerPoint)
- Good interpersonal skills
- Fluent English and Japanese (in both the spoken and written forms, and for translation)
- Effective written and oral communicator.
- Ability to work independently and with professional discretion.
- Ability to conduct research and present data in a succinct.
- Excellent writing, editing, grammatical, organizational, and research skills.
- Good time-management, and problem-solving skills.
Benefits:
- Attractive Salary (full insurance) + Allowance.
- Salary of probation: full 100%
- An attractive package of leave: 15 annual leave, birthday leave (gifts).
- Salary review based on work performance and company’s performance.
- Performance bonus, 13th- month salary.
- Health care package; Gym package; Annual health check-up.
- Nice & modern working space with young, dynamic & friendly colleagues and free coffee, tea, drinks.
- Yearly company trip; Year-End Party.
- Working hours: 8:00 - 17:00 from Monday – Friday.
- Working place: 67 Le Loi St., Ben Nghe Ward, Dist.1, HCMC.
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Công ty Cổ phần Phát triển kinh doanh Thịnh Phát (TPC) là một trong những công ty trực thuộc Ngân hàng Cổ phần Việt Nam Thịnh vượng - VPBank. Công ty được thành lập với sứ mệnh làm cho cuộc sống đơn giản hơn bằng việc tương tác đa kênh nhằm hỗ trợ khách hàng tiếp cận với nhiều dịch vụ tài chính một cách tiên tiến nhất.
Tại Thịnh Phát, chúng tôi tạo ra môi trường làm việc thân thiện, tạo ra nhiều cơ hội để mọi người thể hiện năng lực bản thân, đồng thời hỗ trợ bạn đạt được các mục tiêu trong cuộc sống.
Chúng tôi đặt niềm tin vào các tài năng, xây dựng các đội nhóm bán hàng nhiệt huyết làm việc hiệu quả, sáng tạo, cùng nhau hỗ trợ phát triển từng cá nhân để cùng xây dựng Thịnh Phát lớn mạnh và bền vững.