![CÔNG TY CỔ PHẦN PMAC CÔNG TY CỔ PHẦN PMAC](https://1900.com.vn/storage/uploads/companies/logo/50/th-2023-10-29t121431279-1698556630.jpg)
Mô tả công việc
1. Know the product.
2. Discover, analyze and evaluate the market.
3. Recommendation for most productive allocation of funds: direct mail, advertising, entertaining, etc.
4. Sales forecasting.
5. Be thoroughly knowledgeable of all hotel facilities and Food & Beverage outlets and their time of operation. Attempt to sell the advantages to the guest.
6. To respond promptly to all inquiries and correspondence from customers, propects and lead referrals in assigned markets and territories.
7. To set up and maintain good working relationships with other areas of the Hotel's operations.
8. To strive for the achievement of assigned occupancy and revenue targets.
9. To be actively aware of the competition from other hotels by checking the competition regularly.
10. Do not leak out confidential information.
11. To be well groomed at all times.
12. To report to work punctually and professionally.
13. To follow up with the client once their hotel stay or function is in progress to strive for and ensure repeat business.
14. Recommending and implementing special promotions.
15. Set up appropriate filing and tracing systems of existing and potential accounts, keeping them up-to-date and properly categorized.
16. Ensure proper handling, use and maintenance of office equipment and supplies, and the cleanliness and maintenance of office area.
17. Establish, maintain and use a library of reference materials, periodicals, texts and sales leads; stay abreast of market trends and hotel selling techniques .
18. Together with the Director of Sales & Marketing, formulate a sales and marketing program one year in advance and plan week-to-week sales activities with a view to maximizing the use of staff time and promotion money.
19. Develop business contacts in the market that lead to business for the Hotel.
20. Develop business relationships that ensure repeat business.
21. Build long term business relationships between the Hotel and the customers.
22. Be a good representative of the Hotel to the outside world.
23. Commit and communicate results which meet the customers' needs appropriately and which the Hotel can attain consistently.
24. Make recommendations for local advertising campaigns with media selection, timing, copy, etc.; suggest expenditures for direct mail programs, specific promotions; estimate costs of anticipated Sales & Marketing Department activities.
Quyền lợi được hưởng
- Friendly working environment.
- Social insurance after 02 months of probation with full salary.
- Service charge during the probation period.
- 13th month salary.
- Orientation for talent development.
Yêu cầu công việc
- 2 years in a similar position in large hotels or international companies.
- Outgoing and people oriented.
- Motivator and self-starter.
- Commitment to professional values.
- Customer oriented.
Yêu cầu hồ sơ
![CÔNG TY CỔ PHẦN PMAC CÔNG TY CỔ PHẦN PMAC](https://1900.com.vn/storage/uploads/companies/logo/50/th-2023-10-29t121431279-1698556630.jpg)
PMAC là nhà phân phối và cung cấp dịch vụ chuyên ngành Kim loại quý và hóa chất, đại diện chính thức, độc quyền cho 1 thương hiệu, 1 tập đoàn có lịch sử hàng trăm năm và hiện đang đứng đầu thế giới trong chuyên ngành này. Là 1 công ty mới thành lập với tâm huyết đào tạo tập thể trẻ và góp phần cho ngành công nghiệp Việt nam, Lào, Cam-pu-chia đạt đẳng cấp quốc tế của người sáng lập, Tiến sĩ Bùi Thị Thúy Nga, và những cộng sự trên 20 năm kinh nghiệm trong ngành. Chúng tôi đã và đang vận hành một thương hiệu dẫn đầu thị trường kim loại quý Việt Nam, Lào, và Campuchia.
Với thương hiệu uy tín và đội ngũ nhân sự giàu kinh nghiệm, PMAC đã giành được sự tin tưởng và hợp tác của rất nhiều khách hàng là các công ty hàng đầu thế giới và hàng đầu Việt nam, Lào, Cam-pu-chia
Chính sách bảo hiểm
- Được tham gia BHXH, BHTN, BHYT, …. theo luật bảo hiểm theo quy định của pháp luật Nhà Nước
Các hoạt động ngoại khóa
- Tổ chức các hoạt động thể thao: bóng đá, bóng chuyển, ….
- Tổ chức các bữa tiệc party, các sự kiện
- Du lịch hàng năm
- Team building ngoài trời
Lịch sử thành lập
- Thành lập năm 2020
Mission
- Đối tác tin cậy của nhân viên khách hàng, nhà cung cấp
- Dịch vụ địa phương tiện lợi đi kèm sản phẩm đẳng cấp hàng đầu quốc tế
- Sản phẩm dịch vụ có giá trị gia tăng, tính bền vững và trách nhiệm xã hội cao
- Tôn trọng sự khác biệt và tạo cơ hội cho nhân viên liên tục học hỏi phát triển
-
Phương châm hoạt động của PMAC là “Tri thức thế giới + (trí tuệ + bàn tay + trái tim) Việt Nam” để liên tục “cùng phát triển” với khách hàng, đối tác và nhân viên của mình.
-
Với khát khao và đồng lòng của đội ngũ công ty về định hướng phát triển mới trong thời đại hi-tech chuyển đổi số, PMAC rất mong được chào đón các bạn ứng viên trẻ đầy nhiệt huyết và công cụ công nghệ mới và các quản lý, chuyên gia với kinh nghiệm chuyên sâu nhiều khát khao chia sẻ, phát triển đội ngũ, đóng góp vào sự phát triển chung của doanh nghiệp, đất nước và hỗ trợ các thương hiệu lớn bền vững trên thế giới đầu tư, hoạt động thành công tại Việt Nam.
Những nghề phổ biến tại CÔNG TY CỔ PHẦN PMAC
Bạn làm việc tại CÔNG TY CỔ PHẦN PMAC? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn
![Logo CÔNG TY CỔ PHẦN PMAC](https://1900.com.vn/storage/uploads/companies/logo/50/th-2023-10-29t121431279-1698556630.jpg)