Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
Mô tả Công việc
• Execute daily procurement operations.
• Coordinate with stakeholders to identify business needs and manage scope of works.
• Ensure all procurement documents comply with Company Policy and Procurement Manual.
• Conduct and manage proposal, offer, and bid evaluations in line with internal policies and local regulations to select the best suppliers.
• Foster supplier relationships to negotiate optimal prices.
• Assess the total costs of company purchases and understand the concept of total cost of ownership (TCO).
• Resolve supplier issues related to quality, performance, and service levels.
• Identify and certify alternative suppliers to mitigate supply risks.
• Maintain thorough documentation from procurement origination to completion.
Yêu Cầu Công Việc
• Bachelor’s degree in Economics/ Foreign Trade/Business Administration
• Minimum 3 years of relevant experience, preferably in the F&B industry andforeign-invested companies.
• Proficient in direct and indirect materials procurement, supplier performance management, contract management, and negotiation.
• Strong knowledge of customs and government regulations, including import/export, taxes, commercial laws, and merchandise.
• Technical knowledge preferred.
• Ability to work under pressure, manage time efficiently, and meet deadlines in a fast-paced environment.
• Fluent in English & Vietnamese
• Proficient with MS Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook) and working applications. Power BI, Power Query, and Power Automate are preferred.
• Integrity, honesty, diligence, and attention to detail.
• Strong analytical, critical thinking, and problem-solving skills.
• Resourceful, self-driven, proactive, and independent.
• Demonstrates a 'Can Do' attitude with a commitment to self-learning and improvement.
• Experience with ERP systems. Oracle/SAP is preferred.
• Ability to manage day-to-day procurement operations for production materials.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Hơn 30 năm hình thành và phát triển, Công ty Cổ phần Quê Hương Liberty đã trở thành một trong những thương hiệu hàng đầu, có uy tín trên thị trường khách sạn, nhà hàng tại Việt Nam.
Công ty Cổ phần Quê Hương Liberty hiện đang sở hữu và quản lý 10 khách sạn tiêu chuẩn từ 3 sao đến 5 sao với tổng số phòng trên 1500 phòng và 03 Trung tâm hội nghị và tiệc cưới.
Lĩnh vực hoạt động: Khách sạn & Nhà hàng
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2004
Mission
Sở hữu vị trí đắc địa tại trung tâm thành phố Hồ Chí Minh và các thành phố du lịch nỗi tiếng tại Việt Nam, kết hợp cơ sở vật chất được trang bị hiện đại theo tiêu chuẩn quốc tế và phương châm phục vụ luôn nồng hậu với khách hàng.