Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
- CLB thể thao
Mô tả Công việc
Sourcing, evaluate, select the best agency/ supplier for Digital Marketing, event marketing, banner ads, other marketing service…as company’s requirements.
Key Accountabilities:
- Support the development and implementation of the Digital Marketing Experience Portfolio. To maintain in scope portfolio management and sourcing activities on a day-to-day basis.
- Execute standardised strategic sourcing processes when required within the Digital Marketing Experience Portfolio with the focus being on adding value. To build and maintain strong working relationships with key Marketing manager/leader.
- To build and maintain relationships with key suppliers in the Digital Marketing Experience Portfolio.
- Proceed and follow up with Digital marketing agencies and comply with procurement/ company’s policy.
Key Requirements:
- An understanding of systems and processes and strong analytical acumen to drive insights and action from data is essential.
- Capabilities and skills in Strategic Sourcing for Marketing Services. Previous experience in Digital Marketing Procurement/Digital Marketing/Technology is desirable.
- Experience of procurement transformation, change and business engagement.
- Experience and knowledge of business models in digital marketing, advertising production, marketing agencies management.
- Interested in tech and innovation, keeping up with trends and up to date with the latest developments within AI (artificial intelligence).
- Having great analytical skills, analysis gap and act on the insights found. Working closely with stakeholders to find more opportunities to track measure the outcome and determine success, always looking at the end-to-end impact.
- Working with marketing services procurement, to be the connector between internal and external stakeholders, making sure that needs are translated and understood correctly and delivered in the best way possible.
Yêu Cầu Công Việc
- Minimum 2 years of experience in procurement/working with marketing agencies.
- Bachelor's Degree required.
- Knowledge of digital marketing, SEM, SEO.
- Know how to use google analytics is desirable.
- Knowledge of marketing related fields and products.
- Good communication skills, dynamic.
- Good negotiation, persuasion and presentation skills.
- Good planning and time management skills.
- Enthusiastic, responsible, able to work under high pressure.
- Proficient in the use of office computers, purchasing software systems and word processing skills.
- Priority is given to candidates who have worked in the F&B and FMCG industry.
- Integrity, honest, careful.
- English communication.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
CÔNG TY CỔ PHẦN RTC TECHNOLOGY VIỆT NAM (RTC Technology Viet Nam JSC) tiền thân là trung tâm công nghệ RTC (RTC Technology Center) được thành lập vào tháng 3/2012.
- Năm 2013, RTC cung cấp các thiết bị vật tư trong lĩnh vực tự động hoá, đặc biệt là trong lĩnh vực Machine Vision như: Camera, phim, ống kính, đèn, bộ điều khiển Vision, máy đọc mã vạch, cảm biến, Halcon/Merlic của các hãng như: MVTec, Hikrobot, Datalogic, VST, Mitsubishi, Fujifilm. Bên cạnh đó, RTC còn triển khai các dự án về xe tự hành AGV và chế tạo máy theo yêu cầu.
- Năm 2014, RTC cung cấp các giải pháp về Machine Vision, tự động hóa, lập trình hệ thống PLC, HMI, Servo, Robot, SCADA, BMS…hệ thống nhúng cho các nhà máy, các dự án tự động hoá.
- Năm 2015, với nhiều thành tựu nghiên cứu trong lĩnh vực công nghệ tự động hóa, được sự ủng hộ nhiệt tình của khách hàng, với mong muốn kiến tạo và góp phần phát triển cho ngành sản xuất quốc gia, chúng tôi thành lập Công ty Cổ Phần RTC Technology Việt Nam.
- Trong suốt những năm hoạt động và phát triển, RTC đã nhận được rất nhiều chứng nhận ISO như: ISO 9001 (năm 2015), ISO 14001 (2015), ISO 45001 (2018).