Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
- CLB thể thao
Mô tả Công việc
LOTUSGROUP is a 100% Vietnam Company and specializes in manufacturing rice products for export and domestic. On the other hand, the Company is also distributing Food industry with Tastée brand. We are recruiting a potential candidate who are looking for career development, like challenge, patience and have passion for development together with our organization. Presently, our company has 150 employees and you can visit our website for more information.
OBJECTIVE
- This position is responsible for ensuring of internal & external legal of the Company.
- Providing general direction to another team well.
- Support and follow up the AOP/KPI of departments to meet the Company
- Follow up projects and work with another department deadline commitment
DUTIES & RESPONSIBILITY
- Legal management
- AOP/KPI management
- Projects management
- Administration
Yêu Cầu Công Việc
1. Attitude
- Positive thinking
- Learning passion
- Teamwork
- Working ethic
- Continuous improvement and speed & simplicity mindset
- Strong action and results oriented
2. Education
- Vietnamese with University Degree in Law.
- Strong International regulations knowledge and local laws
- Have an excellent knowledge of INCOTERMS / INTERNATIONAL PAYMENT
- This position must speaking, listening and writing ENGLISH excellent
- Candidate has achieved deadline, commitment
- Have a good of knowledge of problems solving
- Good working knowledge of MS Office applications, ERP
3. Experience
- Experience in CEO assistant
- Experience in legal management such as review international & local contracts is MUST
- Experience in KPIs or AOP is a plus
- Experience in projects management such as infrastructure, information technology (IT), sub-contractors…
- Strong pro-active, details in job
- Ability to work independently and under high pressure in a team spirit
- Data analysis
- Solid presentation report
4. Skills
- Good organization & planning skill
- Good interpersonal/intercultural skills
- Can do multi tasks
- Report skill of Power BI
- Strong project management skill
- Professional service skill
- Good communication & negotiation
- Conceptual thinking, but strong action and results oriented
- Excellence in regression analysis, logic, statistics, data skill
- Deliver short term result in a long terms perspective
The applications should review the position’s requirement carefully before applying. Only short-listed candidates will be notified for interviewing
Location: District 07, Ho Chi Minh City (business sometime)
Direct supervisor: CEO
Working time: Monday to Friday: from 08:00am – 17:00pm (Saturday: from 08:00am – 12:00am)
Salary & benefits: Negotiation
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: 30 - 40
- Lương: Cạnh tranh
Công ty cổ phần Sofia Nội Thất thành lập năm 2009 với thế mạnh là sản xuất những sản phẩm nội thất cao cấp.
Sofia nội thất là công ty chuyên sản xuất các sản phẩm nội thất: Sofa và đồ bọc( da thật, giả da, vải nỉ...)sản phẩm mộc tự nhiên, gỗ công nghiệp, đá và cơ khí mang phong cách hiện đại, cổ điển, tân cổ điển
Chính sách bảo hiểm
- Bảo hiểm sức khỏe & tai nạn PVI Premium;
- Bảo hiểm xã hội
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Bóng đá
- Bóng bàn
- Teambuilding
Lịch sử thành lập
- Hơn một thập kỷ trước, trong khi tất cả các công ty ở Việt Nam đều hướng đến xuất khẩu những sản phẩm tốt nhất của Nguyễn Minh Tuấn, thấm nhuần niềm đam mê và mong muốn nâng tầm nội thất Việt Nam, đã quyết tâm theo đuổi một mô hình nhà máy sản xuất nội thất “All in one”, với sự kết hợp của các phân khu chuyên biệt khác nhau. Công ty cổ phần Sofia Nội Thất thành lập năm 2009
Mission
Không ngừng đổi mới, sáng tạo để kiến tạo hệ sinh thái các sản phẩm dịch vụ đẳng cấp, góp phần nâng cao chất lượng cuộc sống của mọi người và nâng tầm vị thế của thương hiệu Việt trên trường quốc tế.