Mô tả công việc
JOB SUMMARY
- Assists in carrying out the daily activities of the Human Resource Office including recruitment, total compensation, and training and development.
- Additionally, he/she assists in delivering HR services that meet or exceed the needs of employees and enable business success; as well as ensuring compliance with all applicable laws, regulations and operating procedures.
CORE WORK ACTIVITIES
Assisting in Managing Recruitment and Hiring Process
• Assists in the interviewing and hiring of Human Resource employee team members with the appropriate skills, as needed.
• Assists in establishing and maintains contact with external recruitment sources.
• Attends job fairs and ensures documentation of outreach efforts in accordance with Human Resource Standard Operating Procedures.
• Networks with local organizations (e.g., Hotel Association and peers) to source candidates for current or future openings.
• Assists in monitoring candidate identification and selection process.
• Performs quality control on candidate identification/selection.
Assisting in Administering and Educating Employee Benefits
• Works with the unemployment services provider to respond to unemployment claims; reviews provider reports for accuracy and corrects errors.
• Assists with unemployment claim activity reports.
• Attends unemployment hearings and ensures property is properly represented, as needed.
Assisting in Managing Employee Development
• Assists with departmental orientation program for employees to receive the appropriate new hire training to successfully perform their job.
• Ensures employees are cross-trained to support successful daily operations.
• Assists with coordination and facilitation of new hire orientation program to generate a positive first impression for employees and emphasize the importance of guest service in company culture.
• Ensures attendance by all new hires and participation of the leadership team in training programs
• Assists with ensuring departmental orientation processes are in place and employees receive the appropriate new hire training to successfully perform their job.
Other tasks of Training will be assigned
Quyền lợi được hưởng
- Premium insurance with many inpatient and outpatient medical examination and treatment benefits
- Phone allowance, meals allowance and others
- Marriott International Associate discount for Room and F&B
- International work environment.
Yêu cầu công việc
Education and Experience
• High school diploma or GED; 2 years experience in the human resources, management operations, or related professional area.
OR
• 2-year degree from an accredited university in Human Resources, Business Administration, or related major; no work experience required.
Yêu cầu hồ sơ
- Resume
Công ty cổ phần Sofia Nội Thất thành lập năm 2009 với thế mạnh là sản xuất những sản phẩm nội thất cao cấp.
Sofia nội thất là công ty chuyên sản xuất các sản phẩm nội thất: Sofa và đồ bọc( da thật, giả da, vải nỉ...)sản phẩm mộc tự nhiên, gỗ công nghiệp, đá và cơ khí mang phong cách hiện đại, cổ điển, tân cổ điển
Chính sách bảo hiểm
- Bảo hiểm sức khỏe & tai nạn PVI Premium;
- Bảo hiểm xã hội
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Bóng đá
- Bóng bàn
- Teambuilding
Lịch sử thành lập
- Hơn một thập kỷ trước, trong khi tất cả các công ty ở Việt Nam đều hướng đến xuất khẩu những sản phẩm tốt nhất của Nguyễn Minh Tuấn, thấm nhuần niềm đam mê và mong muốn nâng tầm nội thất Việt Nam, đã quyết tâm theo đuổi một mô hình nhà máy sản xuất nội thất “All in one”, với sự kết hợp của các phân khu chuyên biệt khác nhau. Công ty cổ phần Sofia Nội Thất thành lập năm 2009
Mission
Không ngừng đổi mới, sáng tạo để kiến tạo hệ sinh thái các sản phẩm dịch vụ đẳng cấp, góp phần nâng cao chất lượng cuộc sống của mọi người và nâng tầm vị thế của thương hiệu Việt trên trường quốc tế.