Mô tả công việc
DUTIES AND RESPONSIBILTIES
1. Assist in producing, implementing and monitoring action plans to ensure Revenue Plan objective are achieved.
2. Maintain contact with planners, corporate accounts, incentive buyers, airlines and wholesalers, through personal sales calls, telephone contacts and written communications.
3. Create and implement special programmers to achieve greater productivity through: increasing average rate/ increasing occupancy/ increasing business volume during difficult periods/ increasing local food and beverage banqueting sales.
4. Oversee the selling and servicing of group business.
5. Do research on competition.
6. Meet with guests from major producers / organizers of big events staying in the hotel to ensure customer satisfaction.
7. Establish and continuously update mailing lists.
8. Develop and execute sales and marketing strategies for seeking account and targeting new customers and new sales opportunities, initiate action plan to approach and develop sales for the hotel.
9. Develop and maintain database of major markets, trace files for direct contact and/or mailings.
10. Maximize revenue by upselling packages and creative food and beverage.
11. Collect information/ requests from guests and keep the team updated for revision of sales contracts and Banquet Event Orders.
12. Coordinate Banquet Operations team and Banquet Kitchen to ensure service is fully delivered to guests of wedding events or conventions.
13. Build and strengthen relationships with existing and new customers to enable future bookings. Activities include sales calls, entertainment, etc.
14. Maintain close liaison with other departments to ensure the productive departmental performance and budget.
15. Work collaboratively with off-company sales channels (e.g., Event Booking Center, Market Sales, Strategic Accounts) to ensure sales efforts are coordinated, complementary and not duplicative.
16. Present products and show the guests around the venues upon request.
17. Maintain a comprehensive, current and guest focused set of departmental standard and procedure to oversee their implementation.
18. Prepare detailed introduction induction program for new staff.
19. Coach, counsel staff and provide constructive feedback to enhance performance.
20. Perform any other related tasks or duties assigned by Director of Convention and by Management.
Quyền lợi được hưởng
- 2 months of probation with full salary & service charge.
- Team building activities.
- Annual Summer Outing/Health checkup
- Accident insurance 24/24
- Attractive Medical package
- Uniform, Laundry service is provided by Hotel
- Delicious and nutritious meal at Hotel's Staff Cafeteria
- International working environment and friendly teammates.
- Other benefits according to Company's policy.
Yêu cầu công việc
QUALIFICATIONS AND REQUIREMENTS
1. At least 5 years as a Security Supervisor at a scalable four or five star hotel/ resort.
2. College diploma in any related discipline, experience with national defense/army preferred.
3. Leadership and management skills.
4. Solid experience with planning for emergencies, handling disturbances and investigating related security cases.
5. Abilities of taking initiative, leadership, problem solving, decision making, prioritizing, delegating, training and developing subordinates, producing results, (results-oriented) and goal setting.
6. Good command of English.
Yêu cầu hồ sơ
Thành lập từ ngày 09/05/2005, trải qua quá trình 16 năm phát triển, Công ty CP Sơn NISHU đã không ngừng nỗ lực vươn lên trở thành doanh nghiệp hàng đầu trong lĩnh vực sản xuất & cung ứng các sản phẩm Ngành Sơn & Chất phủ trên thị trường Việt Nam.
Hướng tới mục tiêu hoàn thiện chất lượng phục vụ khách hàng, NISHU đã thực hiện hoạt động sản xuất áp dụng Tiêu chuẩn Công nghiệp Nhật Bản - JIS, Tiêu chuẩn Công nghiệp Mỹ - ASTM & được kiểm soát bởi hệ thống Quản lý chất lượng Quốc tế ISO 9001:2015 cho ba nhà máy đặt tại KCN Đồng Văn - Hà Nam & KCN Hòa Cầm - Đà Nẵng, với nhiều thiết bị đo lường, kiểm tra & thử nghiệm được nhập khẩu từ Nhật Bản, Singapore, EU,... nhờ vậy, sản phẩm sau khi ra đời luôn được kiểm tra chất lượng, nhằm đảm bảo an toàn cho người sử dụng & phù hợp với điều kiện thời tiết & khí hậu tại Việt Nam.
Với tiêu chí sản xuất “Sơn sạch - cho không gian sống xanh”, NISHU đã đầu tư dây chuyền thiết bị đồng bộ với công nghệ tiên tiến, đảm bảo độ ổn định về mặt chất lượng, ứng dụng nguồn nguyên liệu cải tiến, thân thiện, không mùi & đặc biệt chứa hàm lượng VOCs (hợp chất bay hơi hữu cơ) cực thấp. Song song với hoạt động sản xuất kinh doanh, phát triển thị trường thì công tác bảo vệ môi trường, tiến tới phát triển bền vững luôn được lãnh đạo công ty xem là nhiệm vụ ưu tiên & là yếu tố quyết định để NISHU đáp ứng khách hàng bằng các sản phẩm chất lượng cao, thân thiệt môi trường & an toàn cho người sử dụng.
Đội ngũ Nhân sự của NISHU từ cán bộ quản lý, nhân viên kỹ thuật đến công nhân sản xuất đều được đào tạo thành thạo về kỹ năng quản lý, kiến thức kỹ thuật và công nghệ cần thiết, đồng thời đã có tích lũy kinh nghiệm qua thực tế hoạt động của Công ty. Hoạt động phân phối sản phẩm của Công ty Cổ Phần Sơn NISHU thông qua Bộ phận bán hàng, Chi nhánh tại Hà Nội và Đà Nẵng với mạng lưới Đại lý trải rộng khắp các tỉnh miền Bắc, miền Trung và miền Nam Việt Nam.
Nhận được sự tin cậy của các đối tác bạn hàng, NISHU đã vô cùng vinh dự được trở thành một trong những đơn vị cung cấp vật liệu, tư vấn & thi công các công trình lớn, có yêu cầu chất lượng, có tính thẩm mĩ cao như: Tòa nhà Quốc hội, Hầm đèo Hải Vân, Khu đô thị Royal City, Times City,…