Mô tả công việc
- Manage inventory materials in order and well-arranged, keep track on in-out facility items in the storage
- Monthly check storage and make inventory reports
- Monthly make tools and materials purchase order lists, support for payment papers
- Be in charge of registering and canceling access cards, parking cards for employees
- Request approval, payment in accordance with budget allocation (Compare and confirm trackinglist, collect invoice, contract)
- Order monthly stationery, water, and meal registration for employees
- Provide the administrative works on daily basis
Yêu cầu công việc
- Graduated from University.
- Preferably with at least 1 year of experience working in office, buildings, companies, or projects.
- Knowledge and experience in administrative work.
Quyền lợi được hưởng
- Competitive salary with comprehensive benefits: regular health check-ups, team-building activities, paid leave, holiday gifts, etc
- Full insurance coverage: social insurance, 24-hour insurance, health insurance
- Support for parking, lunch, tea, and coffee
Công ty Cổ Phần Tập đoàn Khoáng sản Đầu tư Hưng Thịnh là Doanh nghiệp có nhiều năm hoạt động trong lĩnh vực khoáng sản, đặc biệt là hiểu biết rõ, sâu sắc về khoáng sản Titan tại Bình Thuận. Ngay những năm 2000, chúng tôi đã khai thác, chế biến các sản phẩm tinh quặng: Ilmenite, Rutile, Monazite, Zircon, Leucoxen đáp ứng đầy đủ các yêu cầu về chất lượng của khách hàng trong nước và ngoài nước. Sản phẩm của Hưng Thịnh từ trước đến nay được dùng làm nguyên liệu đầu vào cho nhiều ngành công nghiệp và được sử dùng rộng rãi trong lĩnh vực sản xuất gạch, gốm, sứ, thủy tinh, sơn, luyện kim , que hàn, bột màu và nguyên liệu đa dạng cho nhiều ngành công nghiệp khác. Chiến lược phát triển lâu dài của Công ty là tập trung đầu tư nhà máy chế biến sâu theo quy hoạch của Chính phủ.