Mô tả công việc
- Utilizes interpersonal and communication skills to lead, influence, and encourage others; advocates sound financial/business decision making; demonstrates honesty/integrity; leads by example.
- Encourages and builds mutual trust, respect, and cooperation among team members.
- Supervises and manages employees. Managing all day-to-day operations.
- Ensures employee recognition is taking place on all shifts.
- Establishes and maintains open, collaborative relationships with employees.
- Manages day-to-day operations, ensuring the quality, standards and meeting the expectations of the customers on a daily basis.
- Handles complaints, settling disputes, and resolving grievances and conflicts, or otherwise negotiating with others.
- Strives to improve service performance.
- Participates in the development and implementation of corrective action plans based on review of comment cards and guest satisfac
- Emphasizes guest satisfaction during all departmental meetings and focuses on continuous improvement.
ENSURING EXCEPTIONAL CUSTOMER SERVICE
- Provides service that are above and beyond for customer satisfaction and retention.
- Improves service by communicating and assisting individuals to understand guest needs, providing guidance, feedback and individual coaching when needed.
- Serves as a role model to demonstrate appropriate behaviors.
- Handles guest problems and complaints effectively.
MANAGING PROJECTS AND POLICIES
- Implements the customer recognition/service program, communicating and ensuring the process.
- Ensures compliance with all Front Office policies, standards and procedures.
- Monitors adherence to all credit policies and procedures to reduce bad debts and rebates.
Quyền lợi được hưởng
- Attractive remuneration packages
- Competitive salary | 13th salary month
- 05 working days | 02 days off per week
- Uniforms and nutritious meals in shifts are provided by the Hotel | Free parking for motorbikes and cars
- Discounted rates apply when using services at properties
- Participating in ultimate phenomenal activities for employees
- National and international training courses
- Periodic health check | Accident insurance 24/7
- Opportunity to grow career at the most luxurious 5-star hotel group in the world.
Yêu cầu công việc
- Minimum 5 years experience in the guest services, front desk, or related professional area.
- BA from an accredited university in Hotel and Restaurant Management, Hospitality, Business Administration, or related major.
Yêu cầu hồ sơ
Contact Number +84 235 3753 333 - Ext: 2257: Ms. Tuyền
VietPearl Group là Tập đoàn uy tín hàng đầu Việt Nam trong lĩnh vực Đầu tư và Phát triển bất động sản với nhiều dự án đã và đang phát triển tại Việt Nam hiện nay. Thành lập vào ngày 27/07/2007, trải qua hơn 10 năm hình thành và phát triển, đến nay VIETPEARL GROUP đã trở thành nhà đầu tư phát triển Bất Động Sản hàng đầu với sứ mệnh cung cấp những dự án BĐS, căn hộ du lịch biển, condotel, khu đô thị biệt thự nghĩ dưỡng, khu phức hợp, thương mại dịch vụ, cũng như đã mang lại những giá trị lợi ích cao nhất cho nhà đầu tư trong suốt chặng đường phát triển.
Để đáp ứng nhu cầu phát triển kinh doanh ngày càng lớn mạnh của Tập đoàn cũng như đáp ứng nhu cầu phát triển của xã hội, từ năm 2014 đến nay VIETPEARL GROUP đã chính thức cho ra đời hàng loạt công ty thành viên kinh doanh trong nhiều lĩnh vực khác nhau: Công ty Cổ phần Silverland; Công ty TNHH Thương Mại Quân Vũ; Nhà máy xử lý chất thải Tuấn Đạt; Công ty phát triển dự án vietpearl &TAB.v.v.