Mô tả công việc
• Successfully selling and representing Bãi San Hô in the local Vietnamese market
• Contracting with local DMCs for Bãi San Hô guided by the Senior Sales Manager/ DOSM
• Regular sales visits to existing and potential new accounts in Vietnam
• Sourcing group business (leisure, corporate, MICE) for the resort, handling from proposal stage to contract signature and handover to the operations
• Conducting site inspections, welcoming and hosting fam trips, client entertainment on site
• Conducting product presentations, trainings and webinars
• Strategically and pro-actively executing all sales initiatives for Zannier Hotels Bãi San Hô through daily contact with the local travel trade (email, phone, Skype, sales calls)
• Key account and database management
• Constant sourcing of new potential business partners and sales opportunities
• Obtaining market intelligence relevant to the hotels
• Proofreading and preparing sales materials
• Distribution of tactical offers to enhance pick up
• Good understanding and regular review of key performance indicators of Zannier Hotels Bãi San Hô (occupancy, ADR etc.)
• Attendance at selected tradeshows with the objective of generating business and new leads
• Managing all follow-ups of sales calls and trade shows, impeccable updating of database
• Regular communication with the GM and resort team, ensuring reservations, VIPs, high profile inspections, weddings and events are managed and coordinated well by operational departments
• Produce comprehensive rate comparisons and competitor surveys upon request
• Weekly and monthly reporting (activity, market intel)
• Any other sales-related task as assigned by the Senior Sales Manager / DOSM
Quyền lợi được hưởng
Yêu cầu công việc
- Minimum of 2 years work experience in luxury hospitality or tourism sales & marketing
• Good knowledge of hotel business and operations as well as the nature of the travel trade and its requirements
• Excellent communication, presentation and interpersonal skills
• Selling and negotiation skills
• Strategic planning
• Sensible prioritizing
• Organisational skills
• Excellent Time management
• Self-drive, pro-activeness and discipline
• Ability to work independently and with minimal supervision at times
• Creativity and innovative thinking
• Resource management
• Rational decision making
• Problem solving abilities
Yêu cầu hồ sơ
Được thành lập từ năm 1971, trải qua hơn 50 năm lịch sử phát triển, Công ty cổ phần Tasco đã trở thành một trong những nhà đầu tư lớn nhất trong các hình thức Thu phí điện tử (VETC), Vận tải BOT, Cơ sở hạ tầng, Dịch vụ ô tô, Dịch vụ tài chính & bảo hiểm và Bất động sản.Năm 2021, Tasco đặt mục tiêu tái cơ cấu mạnh mẽ với sự tập trung cao độ vào các hoạt động cốt lõi. Với khẩu hiệu “NỀN TẢNG CUỘC SỐNG” – Hệ sinh thái không ngừng phát triển, Tasco đang phục vụ chi tiêu đầu tư cho các Hộ gia đình Việt.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
- Được hưởng bảo hiểm xã hội.
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch
- Team building
- Party
- Tình nguyện
Lịch sử thành lập
- Được thành lập từ năm 1971, trải qua hơn 50 năm lịch sử phát triển, Tasco đã trở thành một trong những nhà đầu tư lớn nhất trong các hình thức Thu phí điện tử (VETC), Vận tải BOT, Cơ sở hạ tầng, Dịch vụ ô tô, Dịch vụ tài chính & bảo hiểm và Bất động sản.
Mission
Tầm nhìn của chúng tôi là trở thành lựa chọn hàng đầu của Việt Nam về dịch vụ ô tô, cơ sở hạ tầng thông minh và dịch vụ cao cấp dịch vụ tài sản.