Mô tả công việc
Conversion optimization may be achieved by A/B testing, ad generation, and landing page strategy.
Manage and supervise paid marketing tools, software, and tracking platforms.
Look for innovative ways to improve campaigns and generate growth, such as testing new ad text, channels, tactics, approaches, and technologies.
Execute internal SEM reports and analyses to provide actionable insights and optimization recommendations.
Proactive management of all paid marketing programs to ensure that company objectives and key KPIs are reached while remaining under budget.
Manage and optimize a monthly advertising budget of at least 500.000.000 Million VND /Per month across multiple channels including Facebook, Google.
Create, launch, manage, and optimize PPC marketing programs such as paid search, display, retargeting, e- commerce, Google Shopping, and affiliate marketing.
Lead all SEM marketing strategies with an emphasis on optimization, CPC reduction, and growth.
Provide Data Analysis and Google Trends for daily campaigns.
Yêu cầu công việc
Strong quantitative & analytical skill
Previous experience in Google AdWords across Display and Affiliate advertising
Minimum 1 year’s experience in a combination of paid search, display, social & programmatic media, particularly in driving e- commerce sales would be advantageous.
Deep knowledge of digital media performance marketing, Facebook commerce catalog, and feed product data.
Experience optimizing media budget/campaigns towards retail metrics and/or Audience or Customer Data Platforms to optimize media spending.
Experience in developing Tiktok.
Excellent English reading and writing skills.
Analytical skills to monitor and evaluate campaign performance, providing actionable insights.
Have experience running ads in global ads is a plus
Ability to develop, execute, and optimize advertising campaigns to achieve high performance.
Education: Bachelor’s degree in Marketing, Business, or related field.
Language: English: reading, writing.
Quyền lợi
Laptop provided
Employees receive full wage insurance.
Company trips: 1 per year.
Salary: negotiable.
Health care programs.
Quarterly/Annually bonus, Project bonus
Cập nhật gần nhất lúc: 2024-10-29 02:05:02
Công ty Cổ phần Truyền thông & Công nghệ iCOMM Được thành lập vào năm 2014 với nền tảng là các chuyên gia hệ thống xử lý dữ liệu lớn đến từ các công ty công nghệ thông tin hàng đầu như FPT, VTC, VC Corp, Naiscorp... iCOMM Media & Tech, Jsc ra đời với mục tiêu tập trung xây dựng cơ sở thu thập dữ liệu quy mô lớn và hệ thống phân tích trên Internet và thiết bị di động nhằm phục vụ nhu cầu ngày càng cao của các đơn vị quản lý nhà nước về thông tin, truyền thông cũng như các doanh nghiệp mong muốn tiếp cận và thấu hiểu khách hàng thông qua các kênh truyền thông trực tuyến.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2014
Mission
Với kinh nghiệm tích lũy được, khả năng tài chính vững mạnh và hoạt động kinh doanh ổn định, phương pháp quản lý chuyên nghiệp và tinh thần không ngừng học hỏi để phục vụ, đội ngũ nhân viên công ty hoàn toàn tự tin vào sứ mệnh phát triển. các sản phẩm phân tích thị trường và khách hàng có giá trị cao đồng hành và mang lại giá trị kinh doanh, dịch vụ tốt nhất cho doanh nghiệp trong thời đại kỹ thuật số.
Review TRUYỀN THÔNG VÀ CÔNG NGHỆ ICOMM VIỆT NAM
OT không có lương, các sếp mặc định OT là điều hiển nhiên của nhân viên. (RV)
Lương thấp, sếp ki bo, nợ tiền nhân viên không trả, chế độ phúc lợi kém (RV)
Công ty trẻ, vui, ace đồng nghiệp thân thiện (RV)