Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
We are Kital Ltd Co., a member of Koortrade group with headquarter in ISRAEL owning plants in Singapore and Vietnam, specializing in producing flavors and fragrances for food and beverage industry.
We are seeking a driven and experienced Senior Sales B2B to join our dynamic team. In this role, you will be responsible for developing and maintaining strong relationships with key B2B customers in the fragrance industry, develop new customer, driving sales growth, and exceeding revenue targets.
POSITION: TECHNICAL SALES B2B – FRAGRANCE (COSMETICS INGREDIENT / CHEMICAL FOR HOME CARE, PERSONAL CARE)
- Work location: 39 Nguyen Thi Dieu Str - District 3 - HCMC - Vietnam
- Working time: Monday - Friday (8:00AM - 5:00PM)
- Report to: Head of Sales in Vietnam
***ABOUT OUR PRODUCTS:
The Flavors & Fragrances Market are compounds used to enhance the characteristics of end-use products in the food & beverage, pharmaceutical, consumer products, and cosmetic industries.
- Flavors are used in a wide range of products that include bakery, snacks, confectionery, meat, poultry, seafood, and others.
- Fragrances - The perfume industry revolves around the production of scents and essential oils whose major use is to enhance pleasant smells and fragrances. With the kind of attention it pays to hygiene, the perfume industry is an indispensable part of the cosmetic and personal care industry.
MAIN DUTIES:
- Responsible to promote sales of fragrances for Vietnam market
- To build new relationship with new clients (End users and/or Distributors) and identify new sustainable business opportunities.
- To develop new accounts by using own abilities
- Set out sales target in cooperation with Sales Manager and be responsible for their achievement
- Maintain business from clients and address feedback to relative parties of the companies in a timely manner
- Provide professional, helpful customer service and problem solving to gain customer loyalty and long-term partnership
- To consolidate relationship with Scents & Blends factory in Singapore
- To help the deliveries from and to Singapore for a good and fast shipping service
- All other activities which will be assigned by the company in the future
Yêu Cầu Công Việc
- At least 2 - 3 years experience in Sales B2B in Fragrances / Cosmetics Ingredient / Chemical for Home care, Personal care
- Minimum Diploma/Degree qualification in Chemical / Business Administration/ Business Management / Sales & Marketing
- Fluent English
- Successful sales track records
- Strong computer skills
- Ability to work independently and handle multiple projects
- Good at speaking and writing in both Vietnamese & English
- Good communication and interpersonal skills
- Team player
ALLOWANCE & BENEFIT:
- Competitive salary package & all benefits for employees required by government labor law
- 13th - month salary
- Performance bonus, holiday bonus
- Allowance: gasoline, telephone, business trip, company trip
- Long-term job stability
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: 700 - 1,200 USD
Saigon Books tên đầy đủ là Công ty Cổ phần Văn hóa Sách Sài Gòn, được thành lập vào đầu tháng 6 năm 2016 bởi những cá nhân có tâm huyết và giàu kinh nghiệm trong lĩnh vực xuất bản. Saigon Books mong muốn cung cấp cho xã hội những cuốn sách có giá trị, nhằm phát triển những kỹ năng thiết yếu trong công việc và cuộc sống cho các bạn trẻ; những kiến thức, kinh nghiệm trong kinh doanh, đặc biệt là khởi nghiệp và sách về văn hóa, lịch sử, con người Sài Gòn – TP.HCM.
Chính sách bảo hiểm
- Chế độ Bảo hiểm đầy đủ (BHYT, BHXH, BHTN)
Các hoạt động ngoại khóa
- Hoạt động xã hội
- Dã ngoại, team building theo quý
- Chương trình giao lưu văn hóa của công ty,mở tiệc tùng, lễ hội
- Các cuộc thi năng khiếu như : Ca hát, múa, nhảy
- Tham gia các hoạt động, sự kiện, team building, du lịch nghỉ mát… do Công ty tổ chức;
Lịch sử thành lập
- Được thành lập năm 2016
Mission
- Không ngừng đổi mới, sáng tạo để kiến tạo hệ sinh thái các sản phẩm dịch vụ đẳng cấp, góp phần nâng cao chất lượng cuộc sống của mọi người và nâng tầm vị thế của thương hiệu Việt trên trường quốc tế.