Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Phụ cấp
- Xe đưa đón
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
JOB SUMMARY
The incumbent will take charge of Customer Quality Assurance responsibilities to ensure all products meet
internal and external quality standards before shipping out, handle customer complaint and work closely
with all cross-functional teams to drive for customer satisfaction and continuous improvement
RESPONSIBILITIES
- Handle customer complaint, customer return and other customer quality requirements.
- Drive customer complaint resolution by carrying out root cause & failure analysis, dimensional
- analysis, or other means. In addition, communicate with customers when necessary to ensure
- verification of corrective & preventive actions.
- Lead Out of Box Audit (OBA), Use Test and customer quality continuous improvement.
- Handle daily OBA and Use Test issues, analyze data and work closely with IPQA to drive
- containment actions, root cause analysis, corrective & preventive actions as well as continuous
- improvement
- Support OBA & Use Test Supervisor in personnel management and training. Ensure OBA & Use
- Test team members are well trained with needed skills to perform required functions.
- Work closely with cross-functional teams to meet delivery schedules and production goals, while
- actively maintaining the expected level of quality.
- Maintain and continuously improve TTI quality management systems
Yêu Cầu Công Việc
- College or above degree in Electronic, Electrical, Mechanical Engineering or related Engineering
- field.
- Minimum 4 years of working experience in Quality field and related to customer complaint handling.
- Familiarity with metal, plastic, electrical or electronic products is an advantage.
- Familiar with Six Sigma, ISO 9001, Quality methods and tools such as FMEA, Control Plan, PPAP,
- APQP, MSA, SPC, DOE, 8D etc. Six Sigma Green Belt certification will be an advantage.
- Able to work independently and pro-actively.
- Strong skills in problem analysis and solving. Good customer technical service preferred.
- Good communication and interpersonal skills.
- Team player with positive approach.
- Good English reading, writing and speaking skills. PC skills required (MS Office, Outlook etc.)
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Tập đoàn Đại Dũng là nhà thầu tiên phong, chuyên nghiệp hàng đầu tại Việt Nam và khu vực, chuyên cung cấp dịch vụ tổng thầu và sản phẩm kết cấu thép phục vụ công trình trọng điểm quốc gia và công trình quốc tế đáp ứng các yêu cầu kỹ thuật cao, bảo đảm an toàn, chất lượng và tiến độ.
Với 30 năm hình thành và phát triển đến nay, Tập đoàn Đại Dũng có đầy đủ nguồn lực, hệ thống để thực hiện trọn gói các hợp đồng dịch vụ, cung cấp sản phẩm, bao gồm nhưng không giới hạn công tác quản lý dự án, thiết kế, mua sắm, gia công, lắp dựng, hoàn thiện và bàn giao cho khách hàng.
Dịch vụ và sản phẩm kết cấu thép của chúng tôi tập trung bốn nhóm: Cơ sở hạ tầng công cộng, Công nghiệp nặng - Năng lượng, Công nghiệp nhẹ, Hệ thống giao thông và Sản phẩm cơ khí khác; góp phần tham gia xây dựng cho hơn 4000 công trình và xuất khẩu hơn 50 quốc gia và vùng lãnh thổ trên thế giới.
Tập đoàn Đại Dũng đang từng bước và mở rộng các sản phẩm mới khác nhau, đặc biệt các cấu kiện siêu trường, siêu trọng phục vụ cho ngành năng lượng tái tạo, phát triển dự án năng lượng tái tạo (vai trò nhà phát triển), mở rộng hạ tầng và cảng biển nhằm mở rộng quy mô sản xuất.
Review Đại Dũng
Học hỏi được nhiều đặc biệt trong quy trình lắp đặt kết cấu thép. Có quy trình làm việc, ở đây kỷ luật và an toàn hàng đầu