Việc làm Công ty Cp Giao dịch Hàng hóa Đông Nam Á

Cập nhật 22/12/2024 18:35
Tìm thấy 1 việc làm đang tuyển dụng
Công ty Cp Giao dịch Hàng hóa Đông Nam Á
Personal Assistant to Maazi’s Director
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 05/08/2024
Hạn nộp hồ sơ: 01/02/2025
Hình thức: FULL_TIME
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành

Tips: Provide a summary of the role, what success in the position looks like, and how this role fits into the organization overall.


Responsibilities

1. Provide support to the Director in delivering the company’s overall strategic objectives.

2. Provide administrative services including diary management, booking meetings, planning events, organizing travel and preparing travel itineraries, correspondence and prioritizing emails for the Director.

3.  Event coordination/management, formal correspondence, relationship development and management.

4. Liaise with Staff for necessary follow up on queries/deadlines/requests and special functions instigated by the Director.

5. Provide administrative support in the delivery of assignments and initiatives on behalf of the Director as and when required.

6. Ensure all correspondence and relevant materials are produced in a timely and accurate manner.

7.  Coordinate reports and documentation for  meetings including: internal as well as  meetings with outside partners.

8. Coordinate, attend, and take minutes for the meetings when required.

9. To conduct research/ analysis as directed by the Director

10. To produce reports for the Director as and when required.

11. Follow up on action points from meetings on behalf of the Director

12. Provide administrative support to the BOM in the follow-up and completion of

departmental work plans.

13. Other tasks assigned by the Director.


Qualifications

Fluent English (listening, speaking, reading, writing).

Bachelor degree majoring in Business Administration, Marketing, Finance or related fields

Knowledge and experience in Project management/Finance is a plus

At least 2 year experience in similar position.

Self-starter, mature and high sensitive, well-organized, extremely detail-oriented, and assertive team player willing to take ownership of responsibilities, and possess a high level of positive energy and drive.

Able to manage multiple priorities and set appropriate trace systems to track projects and work.

Excellent time management, organizational, coordination, and communication skills (verbal and written).

Excellent computer skills.

Salary rank from 10,000,000 - 13,000,000 VND



Khu vực
Báo cáo

Công ty Cp Giao dịch Hàng hóa Đông Nam Á
Công ty Cp Giao dịch Hàng hóa Đông Nam Á Xem trang công ty
Quy mô:
25 - 100 nhân viên
Địa điểm:
CT36A, Định Công, Hoàng Mai, Hà Nội

Công ty Cổ phần giao dịch hàng hóa Đông Nam Á (SACT) là một trong những công ty hàng hóa phái sinh uy tín hàng đầu tại thị trường tài chính Việt Nam. Tháng 5/2022, SACT chính thức trở thành Thành viên kinh doanh (TVKD) của Sở Giao Dịch Hàng Hóa Việt Nam (MXV).  

Chúng tôi luôn tự hào về Giá Trị Cốt Lõi và Tầm Nhìn Sứ Mệnh của mình trong quá trình hỗ trợ Khách hàng đầu tư sinh lời cao trong thị trường hàng hóa phái sinh nói riêng và thị trường hàng hóa Việt Nam nói chung.

Chúng tôi tin rằng đây sẽ là hướng đi đúng đắn và đem lại sự phát triển bền vững cho Công ty cũng như cộng đồng. 

Những nghề phổ biến tại Công ty Cp Giao dịch Hàng hóa Đông Nam Á

Bạn làm việc tại Công ty Cp Giao dịch Hàng hóa Đông Nam Á? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Công ty Cp Giao dịch Hàng hóa Đông Nam Á

Công ty Cp Giao dịch Hàng hóa Đông Nam Á

Click để đánh giá