TikTok is the leading destination for short-form mobile video. At TikTok, our mission is to inspire creativity and bring joy. TikTok's global headquarters are in Los Angeles and Singapore, and its offices include New York, London, Dublin, Paris, Berlin, Dubai, Jakarta, Seoul, and Tokyo.
Why Join Us
Creation is the core of TikTok's purpose. Our platform is built to help imaginations thrive. This is doubly true of the teams that make TikTok possible.
Together, we inspire creativity and bring joy - a mission we all believe in and aim towards achieving every day.
To us, every challenge, no matter how difficult, is an opportunity; to learn, to innovate, and to grow as one team. Status quo? Never. Courage? Always.
At TikTok, we create together and grow together. That's how we drive impact - for ourselves, our company, and the communities we serve.
Join us.
The e-commerce industry has seen tremendous growth in recent years and has become a hotly contested space amongst leading Internet companies, and its future growth cannot be underestimated.
With millions of loyal users globally, we believe TikTok is an ideal platform to deliver a brand new and better e-commerce experience to our users. We are looking for passionate and talented people to join our product and operations team, together we can build an e-commerce ecosystem that is innovative, secure, and intuitive for our users.
Join us as we drive the future of e-commerce here at TikTok.
Responsibilities:
- Recommend product assortments based on creator content, fan profiles, and preference; develop product assortment strategies, support assortment operations with big livestream sessions, and review and continuously optimize methodologies.
- Explore the matchmaking process between seller and creator, identify pain points and opportunities to improve efficiency, and collaborate with product, merchant, and creator operation teams to promote the implementation of innovative product and operation solutions.
- Participate in developing assortment policies, define curated assortments and incentive schemes, guide creators to achieve targets, and improve efficiency.
Minimum Qualifications:
- Minimum Bachelor's Degree or above; 5+ years of eCommerce experience in assortment growth
- Excellent interpersonal and negotiation skills
- Proficient in English
- Experience in working with cross-categories, cross-platform channels, cross-functions, and cross-product domain teams, influencing teams towards a common goal for assortment growth
- Strong understanding of content especially TikTok, Instagram, YouTube, and other content-driven platforms.
- Data-driven, strong execution, good communication, collaborative, and time management skills; comfortable working in a fast-paced and dynamic environment.
Về công ty: MOR Software JSC là đơn vị chuyên phát triển các sản phẩm, phần mềm. MOR có chi nhánh tại Tokyo, Nhật Bản.
+ Với đội ngũ nhân sự chủ chốt từng có thời gian dài học tập và làm việc tại Nhật Bản, MOR đã và đang xây dựng môi trường làm việc chuyên nghiệp theo phong cách Nhật Bản nhưng luôn đề cao sự cởi mở và thân thiện của các công ty Việt Nam.
+ Chúng tôi tin rằng nếu gia nhập MOR bạn sẽ khởi đầu một hành trình mới thú vị của mình và có rất nhiều cơ hội trở thành thành viên chủ chốt của công ty trong tương lai.
+ Do hiện nay công ty đang tập trung làm các dự án outsource cho thị trường Nhật Bản và dự án Product nên các bạn sẽ có điều kiện phát triển các dự án rất đa dạng. Qua đó có thể phát triển nhanh hơn các kỹ năng và trau dồi được nhiều kinh nghiệm phát triển dự án, nghiên cứu công nghệ mới cho bản thân hơn.
Do nhu cầu mở rộng quy mô, hiện nay MOR đang có nhu cầu tuyển dụng mới cho Văn phòng Hồ Chí Minh, Hà Nội và Đà Nẵng.