Các phòng ban đang tuyển dụng tại Giza Việt Nam

Xây dựng
Hành chính
Quản lý sản phẩm & dự án
Kỹ thuật
An ninh - Bảo vệ
Lao động có tay nghề và sản xuất
Tài chính - Kế toán
Công nghệ thông tin
Nghệ thuật - Thiết kế
Marketing/ Truyền thông
Giáo dục
Buôn bán/ Kinh doanh

Việc làm Giza Việt Nam

Cập nhật 24/02/2025 16:23
Tìm thấy 4 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty CP Thiết Kế Và Xây Dựng Giza Việt Nam
Marketing Manager
Giza Việt Nam
193 việc làm 37 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Quản lý
Ngày đăng tuyển: 23/10/2024
Hạn nộp hồ sơ: 31/12/2024
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: 3 - 5 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh

Phúc lợi

  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương

Mô tả Công việc

Brand Management:

  • Develop and maintain the institution’s brand identity and messaging strategy.
  • Ensure consistency in branding across all communication channels.

Enrollment Marketing:

  • Create and execute marketing campaigns to attract prospective students.
  • Collaborate with the enrollment team to meet enrollment targets.

Digital Marketing:

  • Oversee the institution’s online presence, including the website and social media platforms.
  • Utilize digital marketing strategies to reach and engage with target audiences.

Content Creation:

  • Generate compelling content, including articles, blog posts, videos, and infographics, to promote the institution’s programs and initiatives.

Public Relations:

  • Cultivate relationships with media outlets and journalists.
  • Prepare and distribute press releases and manage, media inquiries.

Advertising and Promotion:

  • Plan and manage advertising campaigns, including online and offline channels.
  • Optimizing advertising spending to maximize ROI.

Market Research:

  • Conduct market research and competitor analysis to identify trends and opportunities.
  • Use data-driven insights to refine marketing strategies.

Internal Communication:

  • Facilitate effective communication within the organization, ensuring that staff and faculty are informed about the institution and developments and initiatives.
  • Manage internal communication channels and platforms.

Crisis Communication:

  • Develop and implement crisis communication plans and protocols.
  • Handle communication during crises or sensitive situations.

Budget Management:

  • Manage the marketing and communication budget, tracking expenses and ensuring cost effectiveness.

Team Leadership:

  • Recruit, train, and lead a team of marketing and communication professionals.
  • Set clear performance goals and provide ongoing guidance and feedback.

Stakeholder Engagement:

  • Collaborate with academic departments, enrollment teams, alumni, and other stakeholders to align marketing efforts with organizational goals.

Alumni Engagement:

  • Develop strategies to engage alumni and leverage their support for institutional growth and development.

Compliance and Ethics:

  • Ensure all marketing and communication activities adhere to ethical standards and comply with relevant laws and regulations.

Evaluation and Reporting:

  • Monitor the effectiveness of marketing campaigns and communication efforts.
  • Prepare regular reports for senior management and the board of directors.

Industry Trends and Best Practices:

  • Stay updated on trends and best practices in marketing and communication within the education sector.
  • Implement innovative approaches to reach target audiences effectively.

Yêu Cầu Công Việc

  • Graduated from College majoring in journalism, communication, foreign affairs, marketing, or related majors.
  • At least 3 years of experience in similar or related positions.
  • Good communication and relationship building, independent and proactive work, good writing skills and creativity.
  • Solid knowledge of social media.
  • Good teamwork skills.
  • Fluent in English

Địa điểm làm việc

Hồ Chí Minh
50 Trương Định

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Đại học
  • Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
  • Lương: Cạnh tranh
Khu vực
Báo cáo

Công Ty CP Thiết Kế Và Xây Dựng Giza Việt Nam
Giza Việt Nam Xem trang công ty
Quy mô:
1.000 - 5.000 nhân viên
Địa điểm:
Tầng 4 tòa nhà N01 - T5 Khu Đoàn Ngoại giao, p. Xuân Tảo, q. Bắc Từ Liêm, Hà Nội, Hanoi, Vietna

Hòa theo dòng chảy sôi động của làn sóng đầu tư nước ngoài trong những năm qua, Công Ty CP Thiết Kế Và Xây Dựng Giza Việt Nam đã xác định rõ phân khúc trọng tâm của mình, chính là các dự án nhà xưởng công nghiệp tại các khu công nghiệp, khu kinh tế trên khắp Việt Nam. Chính từ sự chuyên tâm tuyệt đối, cùng sự chủ động, nhanh nhạy trong kinh doanh, chú trọng vào những nhu cầu thực tiễn của khách hàng, Giza đã nhanh chóng chinh phục được các nhà đầu tư khi tìm kiếm đối tác bản địa để triển khai dự án.
Với gần 100 dự án nhà xưởng trải khắp Việt Nam, phục vụ các khách hàng từ Mỹ, Nhật Bản, Hàn Quốc, Trung Quốc, Hồng Kông, Thái Lan, Đài Loan,… cùng kinh nghiệm thi công nhiều loại hình nhà xưởng từ đa dạng đến phức tạp, công ty đã ghi dấu ấn là một trong những nhà tổng thầu uy tín và năng động nhất.
Giza E&C tự hào là thành viên nòng cốt của Tập đoàn công nghiệp Giza Group. Tập đoàn triển khai hoạt động kinh doanh bài bản, phát triển bền vững nhằm hướng tới năng lực đáp ứng toàn diện nhu cầu của nhà đầu tư nước ngoài khi đầu tư tại Việt Nam, thông qua hệ sinh thái ngành nghề tương hỗ bao gồm: Xây dựng công nghiệp, Bất động sản công nghiệp và Sản xuất công nghiệp.
Việc đa dạng hợp tác, đồng hành sâu rộng trong các hoạt động kinh doanh của nhà đầu tư, sẽ giúp Giza hiện thực hóa sứ mệnh Nâng tầm chuỗi giá trị công nghiệp của Việt Nam. Trên con đường đó, chúng tôi luôn mong muốn có cơ hội được hợp tác với Quý khách hàng, đối tác, nhằm mang lại lợi ích hài hòa cho tất cả các bên.

Những nghề phổ biến tại Giza Việt Nam

Bạn làm việc tại Giza Việt Nam? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Giza Việt Nam

Giza Việt Nam

Click để đánh giá