Mô tả công việc
- Excellent knowledge in beauty personal care brands internationally, tiktok trend, brand research.
- Pinpoint customer/shopper trends and understand the advanced principles of category management.
- Be responsible for driving and executing category strategies, analyzing market trends, and ensuring effective management of vendor relationships.
- Optimize category product selections for sale/ revenue while maintaining the visual and aesthetic of the selections.
- Lead cross-functional teams to identify new product opportunities and develop innovative solutions to drive business growth.
- Lead the go to market strategy including producing, adapting content creation, benchmarking, sale plan
- Negotiate on price, timeline, FOC, payment terms on all vendor/ brand/ supplier‘s orders.
- Managing inventory, lead time, orders, custom, documentations, contracts, renewal, vendor communication... to make sure no bottle neck affecting the sale channel or planning
- Report on performance/ key note takeaway, product life cycle management, briefing on market research,
- Persuasive, sale- driven, goal-oriented, sell to the sellers, sell ideas to customers and stakeholders
Yêu cầu công việc
- Bachelor‘s degree in Business Administration, Marketing or a related field
- At least 4 years experience in similar role
- A plus with experience in product management, category management, marketing or a related field
- Demonstrated expertise in analyzing market trends, conducting competitive analysis, and identifying areas for growth
- Excellent communication and interpersonal skills
- Proven track record of leading cross-functional teams to achieve business goals
- Strong project management and problem-solving skills, excel and analytic tools.
- Fluent in both Vietnamese and English
- Expert in the Beauty, Personal Care, Home Living, Lifestyle, Baby, Gift for Him industry is a plus
Quyền lợi được hưởng
- Attractive income;
- Company Yearly Performance Bonus;
- PVI Healthcare Insurance;
- Social Insurance (prescribed by state) and 12 annual leave per year;
- Annual Salary Review;
- Lunch and snack sponsored by Company;
- Parking - Monthly parking is covered by Company;
- Other benefits: Company Activities (happy hour party, team building party, quarter party, company trip), ping pong at office, gift voucher...
- Employee Discount Code (Up to 50%);
Công Ty Cổ Phần Toragon HE (tiền thân là Cty TNHH XNK Isokoma được thành lập vào tháng 04/2018), là thương hiệu hàng đầu tại Việt Nam chuyên về nhập khẩu và kinh doanh các sản phẩm: mô hình đồ chơi nghệ thuật, thời trang hàng hiệu, streetwear ...
Là đối tác chính thức, lâu dài của nhiều thương hiệu nổi tiếng thế giới như: Bape, Medicom Toy, XM Studio v.v.., Toragon HE được biết đến với thế mạnh: cung cấp sản phẩm 100% chính hãng, mẫu mã đa dạng từ hot trend đến phiên bản siêu giới hạn, được đặc biệt tín nhiệm bởi nhiều Youtuber và Collector chuyên nghiệp.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
- Được hưởng bảo hiểm xã hội.
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Bóng đá
- Bóng bàn
- Thể thao
- Party
- Teambuilding
Lịch sử thành lập
- 2018: Công ty được thành lập
Mission
Với phương châm “Làm nên sự khác biệt”, Toragon HE không ngừng phát triển nhằm đa dạng mẫu sản phẩm và nâng cao chất lượng phục vụ khách hàng.