Mô tả công việc
✔ Manage the daily operations of the projects of Unit.
✔ Coordinate to co-establish, maintain and lead business relationships with customers, demonstrating the company's spirit and values through each job to customers' row.
✔ Manage and maintain team performance and motivate human resources in projects.
✔ Evaluate achievements and recognize members' contributions.
✔ Manage and maintain the financial efficiency of many projects by monitoring and forecasting profits and costs.
✔ Collaborate with direct report and supervisors to supervise the implementation of training and quality plan, to allocate and optimize suitable resources and budget to ensure project quality and reach Clients' requirements.
✔ Play a leadership role in identifying business opportunities and selling our value to address client needs.
✔ Demonstrate high level of knowledge of the client's industry, industry trends, client's business objectives and market opportunity techniques in developing high quality opportunity plans in support of client and our growth objectives.
✔ Ensure and maintain smooth communication between the project and the units.
✔ Keep track of the quantity of assets and facilities assigned to the project and to request for repair if required.
✔ Prevent and prevent fraud risks and thoroughly handle fraud cases.
✔ Managing reports and reporting system to evaluate performance.
✔ Monthly & other BAU reports.
Yêu cầu công việc
✔ Age : 30 - 40
✔ Proven experience as an Operations Manager or in a similar role.
✔ Fluency in Korean (equivalent to TOPIK 5) is mandatory.
✔ Proficiency in English communication is an advantage.
✔ Experience in E-Commerce, Call Center, Retail companies (must have)
✔ Strong leadership skills with the ability to motivate and inspire a diverse team.
✔ Excellent analytical and problem-solving abilities, with a track record of driving process improvements and achieving operational efficiency.
✔ In-depth knowledge of contact center operations, including workforce management, quality assurance, and performance metrics.
✔ Exceptional communication skills, both verbal and written, with the ability to interact effectively with customers, team members, and stakeholders.
✔ Ability to thrive in a fast-paced and dynamic environment, managing multiple priorities and deadlines.
✔ Willingness to work a flexible schedule.
■SALARY:
KOR Language: 50 - 65 mil (gross)
KOR/ENG Language: Up to 70 mil (gross)
■WORKING TIME: 8 AM - 5 PM, Monday – Friday & Bi-weekly Saturday.
Quyền lợi được hưởng
✔ Promotion opportunities & Salary increase every year.
✔ Periodical bonus: twice/year.
✔ 13th-month salary.
✔ Insurances followed Vietnamese Labor Law.
✔ Extra Health and Incidence Insurance.
✔ Bonuses, gifts for Holidays.
✔ Activities: Birthday party, Employee engagement activities.
✔ Working in the environment of a multinational corporation, with customers being the leading foreign companies in the field.
✔ Global oriented working environment.
✔ Opportunities to work with a high expertise team from both internal and regional/ corporate teams.
✔ Opportunities to work with leading clients/companies in the field around the world.
CÔNG TY TNHH ADI CONSULTING là một cơ quan Tuyển dụng & Gia công phần mềm CNTT cung cấp sự chú ý có ý nghĩa và giá trị kinh tế cho các ngành, ngành và khu vực địa lý chuyên môn khác nhau. ADI có 15 năm kinh nghiệm cung cấp đầy đủ các giải pháp quản lý nhân sự và nhân tài cho các công ty toàn cầu và địa phương ở châu Á. Dựa trên thành công của mình, chúng tôi hiện đang hoạt động tại Thái Lan, Indonesia, Singapore, Ấn Độ, Malaysia, Việt Nam, tập trung vào Thuê ngoài nhân viên CNTT, Tuyển dụng nhân viên vĩnh viễn & hợp đồng, Dịch vụ tính lương nhân sự.
Thế mạnh cốt lõi của chúng tôi:
Dịch vụ thuê ngoài nhân viên CNTT: Chúng tôi cung cấp cho nhân viên CNTT của chúng tôi theo hợp đồng ngắn hạn để làm việc tại trang web của khách hàng dưới sự quản lý dự án của họ. Trong mô hình này, chúng tôi lập hóa đơn cho khách hàng hàng tháng về thời hạn hợp đồng. Chúng tôi cung cấp Dot net, Java, COBOL, Tư vấn SAP, Cơ sở hạ tầng, Máy chủ &; Quản lý cơ sở dữ liệu, Hỗ trợ CNTT và các tài nguyên khác cho khách hàng của chúng tôi theo yêu cầu.
Dịch vụ tuyển dụng: Chúng tôi cung cấp nhân viên thường trực cho khách hàng của chúng tôi với một lần tính phí theo tỷ lệ phần trăm cố định của tổng gói hàng năm.
Dịch vụ đếm nhân viên / tính lương: Khách hàng của chúng tôi đặt nhân viên của họ với ADI để quản lý các hạn chế về số lượng nhân viên của họ và cung cấp quản lý tốt hơn các dịch vụ tính lương bằng cách cung cấp đúng mức lương vào đúng thời điểm. Bất kỳ câu hỏi và mối quan tâm nào về tiền