Việc làm AOBA Việt Nam

Cập nhật 29/09/2024 22:59
Tìm thấy 6 việc làm đang tuyển dụng
Công ty TNHH AOBA Việt Nam
IT Project Manager
AOBA Việt Nam
99 việc làm 4 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: 45 - 50 triệu
Chức vụ: Quản lý
Ngày đăng tuyển: 12/06/2024
Hạn nộp hồ sơ: 31/07/2024
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: 8 - 15 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh

Phúc lợi

  • Laptop
  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Chế độ thưởng
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Công tác phí
  • Nghỉ phép năm

Mô tả Công việc

Job overview:

The IT Project Manager is responsible for managing the entire project lifecycle for the Build System Program (Retail, F&B, Loyalty, ERP, DMS, HRM). This position will report to the Board of Directors, requires practical project management experience with a portfolio of systems integration projects, responsible for planning, organizing, and managing schedules, scope, and resources. (internal, external and supplier) and costs, cooperate with other stakeholders within the Company to develop and integrate business solutions, as well as upgrade and maintain.

Main duty:

  1. Responsible for overall management of the System including planning and project management, implementation (Retail, F&B, Loyalty, ERP, DMS, HRM) and future arising needs (according to business needs).
  2. Work closely with internal stakeholders and suppliers. Proactively manage relationships with business stakeholders, including status meetings, claim gathering, and status reporting and analyzed the market trends on software
  3. Analyze detailed requirements for each module to be established, discuss with the project implementation unit to put the data into the system in the most optimal way.
  4. Monitor project operation, run tests, assess suitability in each phase.
  5. Take responsibility for the progress and quality of the assigned projects.
  6. Training, guiding and supporting relevant departments to use and operate the features on the system.
  7. Experience the system performance and evaluate the suitability of the feature for each individual component.
  8. Directly discuss with the project implementing unit about additional needs or problems when using the system.
  9. Develop documentation for using features on the system.
  10. Be responsible for the acceptance of features with the project implementing unit.
  11. Advise and plan to prevent incidents for the company's information technology system.
  12. Manage the enterprise's information technology system, promptly fix existing technical problems and errors and develop appropriate preventive measures.
  13. Participate in infrastructure support and support end-user
  14. Build IT team and consult IT strategy for BOD
  15. Evaluate department performance and prepare reports.
  16. Other work as assigned by BOD.

Yêu Cầu Công Việc

Qualification and requirements:

1. Knowledge: Bachelor or IT Engineering or related courses Business Process – Project Management – Technology.

2. Experience: Have 8+ years of experience in a project management leadership role in all phases of the project lifecycle. At least 5 years of experience in IT system management or more.

3. Competencies required for the job necessary knowledge required for job:

  - Good organizational skills; have good writing, coordination and presentation skills; and the ability to multitask in a dynamic environment.

  - Demonstrate leadership and internal consulting capabilities, Ability to work effectively in cross-departmental teams.

  -  English skill: Good_English

4. Other requirements: Be able to work under high pressure, be honest.

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Đại học
  • Phụ cấp khác: Travel & Parking
  • Thời gian thử việc: 2 months
  • Độ tuổi: 25 - 30
  • Thời gian làm việc: Monday - Friday
  • Đồng nghiệp: Friendly and cooperative
  • Phúc lợi:

    - Full benefit
    - 13th months salary
    - Bonus according to work performance

  • Ngày nghỉ: Saturday, Sunday & Holiday
  • Lương: 45 Tr - 50 Tr VND
Khu vực
Báo cáo

Công ty TNHH AOBA Việt Nam
AOBA Việt Nam Xem trang công ty
Quy mô:
100 - 200 nhân viên
Địa điểm:
Tầng 10, tòa nhà Việt Á, số 9 phố Duy Tân, Phường Dịch Vọng Hậu

Xuất phát từ quan điểm: ”Con người chính là yếu tố quan trọng mang đến sự khác biệt và thành công cho mỗi doanh nghiệp”, AOBA Việt Nam được thành lập nhằm mục đích hỗ trợ và cung cấp các giải pháp hoàn chỉnh về nhân sự. Với đội ngũ sáng lập là những người đã từng du học tại Nhật Bản, giàu kinh nghiệm làm việc liên quan đến nhân sự, rất am hiểu văn hóa, con người và tác phong làm việc của người Nhật, chúng tôi đã, đang và sẽ nỗ lực hết sức mình để góp phần mang đến ”Chìa khóa thành công” cho các doanh nghiệp dựa theo nguyên tắc 3R: Right person – Đúng người, Right job – Đúng việc và Right time – Đúng lúc.

Những nghề phổ biến tại AOBA Việt Nam

Bạn làm việc tại AOBA Việt Nam? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo AOBA Việt Nam

AOBA Việt Nam

Click để đánh giá