Việc làm AOBA Việt Nam

Tìm thấy 5 việc làm đang tuyển dụng
Công ty TNHH AOBA Việt Nam
Mt Sales Supervisor Khu Vực Hà Nội (Hà Đông, Hoàng Mai, Thanh Trì , Nam Từ Liêm, Hai Bà Trưng) Và Bắc Ninh, Hải Phòng
AOBA Việt Nam
75 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 2
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 2
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân Viên/Chuyên Viên
Ngày đăng tuyển: 04/07/2024
Hạn nộp hồ sơ: 05/08/2024
Hình thức: Full-time
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hà Nội

Mô tả công việc

I. KEY RESPOSIBILITIES:
1. Area Management (40%):
• Understand the operation of customers in the area of responsibility.
• Manage KPI targets for each client in the responsible area.
• Control inventory - sell out of customers in the area of responsibility.
• Plan and control promotion programs, activities and cost (coverage, hiring, promotion plan, sales support activities, POSM...).
• Establish trusting relationships with clients for mutual benefits.
2. Staff Management (30%):
• Create effective sales pathways (sales, regions, opportunities, etc.).
• Deploy and oversee the Sale Representative team's KPI implementation.
• Make sure the team adheres to company requirements in its market execution.
• Training Plan - Building Team
• Build and maintain relationships with related departments.
3. Data Management (20%):
• In responsible of managing data related to sales, stores, allocation ratios, etc.
• Present the activity plan via weekly/monthly/other frequency.
• Deliver reports as requested.
4. Localized Solutions (10%):
• Find solutions and specific steps for regional development.
• Idea or proposal to expand the responsible area.

Yêu cầu công việc

REQUIREMENT
• Min: Bachelor's Degree, Ideal: Financial, Sales & Marketing Knowledge
• Has at least 2 years of experience in the position of Sale Supervisor MT.
• Experience with the beverage industry and good relationship with Northern supermarket chain is an advantage.
• Leadership & interpersonal skills.
• Good command of computer and statistics.
• Strong analytical and planning skills, Customer business analysis.
• Focused on outcomes, analytical in the details.
• Decision-making based on facts and principles, as well as value-based management abilities.
• Good communication skills in both Vietnamese and English.
• Priority management, proactive, good analytic and critical thinking.
• Have ability to build relationship with customer
BENEFIT:
• Working hours: from Mon to Fri (8:00- 17:00).
• Annual leaves: 15 days per year.
• Sick leaves: 4 days per year.
• Covid leaves: no limited.
• Performance Appraisal: one per year.
• Bonus of 13th and bonus of Performance Evaluation based on company policy.
• Others: annual health checkup, general medical insurance (BIC insurance)

Quyền lợi được hưởng

Thưởng
Thưởng tháng 13, tháng 14 theo hiệu quả công việc
Chăm sóc sức khoẻ
Bảo hiểm sức khỏe BIC toàn diện
Máy tính xách tay
Máy tính xách tay
Khu vực
Báo cáo

Công ty TNHH AOBA Việt Nam
AOBA Việt Nam Xem trang công ty
Quy mô:
100 - 200 nhân viên
Địa điểm:
Tầng 4, Tòa nhà 25T2, Đường Nguyễn Thị Thập, Phường Trung Hoà, Quận Cầu Giấy, Hà Nội

Xuất phát từ quan điểm: ”Con người chính là yếu tố quan trọng mang đến sự khác biệt và thành công cho mỗi doanh nghiệp”, AOBA Việt Nam được thành lập nhằm mục đích hỗ trợ và cung cấp các giải pháp hoàn chỉnh về nhân sự. Với đội ngũ sáng lập là những người đã từng du học tại Nhật Bản, giàu kinh nghiệm làm việc liên quan đến nhân sự, rất am hiểu văn hóa, con người và tác phong làm việc của người Nhật, chúng tôi đã, đang và sẽ nỗ lực hết sức mình để góp phần mang đến ”Chìa khóa thành công” cho các doanh nghiệp dựa theo nguyên tắc 3R: Right person – Đúng người, Right job – Đúng việc và Right time – Đúng lúc.

Những nghề phổ biến tại AOBA Việt Nam

Bạn làm việc tại AOBA Việt Nam? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo AOBA Việt Nam

AOBA Việt Nam

Click để đánh giá