Mô tả công việc
• Answer incoming telephone calls and either transfer, redirect or take a message
• Prepare files, reports, correspondence and other relevant business documentation
• Handle general enquiries
• Arrange appointments and meetings
• Assist HOD in making duty roster, attendant sheet, leave management for department
• Assist HOD in making monthly report for department
• Assist HOD in managing contract ad paper work with contractor, supplier, etc
• Assist HOD in managing Engineering store and inventory
• Understand the responsibilities of other units and departments and co-operate with them
• Access and use work processing computer packages and keep up to date with enhancements to latest upgrades
• Handle all related admin jobs in the Department
Quyền lợi được hưởng
- Competitive Benefit
- Salary: Negotiate
Yêu cầu công việc
- Good communication skills.
- Problem solving, reasoning, motivating, organizational and training abilities
- 1 years of experience or an equivalent combination of education and experience.
Yêu cầu hồ sơ
Xuất phát từ quan điểm: ”Con người chính là yếu tố quan trọng mang đến sự khác biệt và thành công cho mỗi doanh nghiệp”, AOBA Việt Nam được thành lập nhằm mục đích hỗ trợ và cung cấp các giải pháp hoàn chỉnh về nhân sự. Với đội ngũ sáng lập là những người đã từng du học tại Nhật Bản, giàu kinh nghiệm làm việc liên quan đến nhân sự, rất am hiểu văn hóa, con người và tác phong làm việc của người Nhật, chúng tôi đã, đang và sẽ nỗ lực hết sức mình để góp phần mang đến ”Chìa khóa thành công” cho các doanh nghiệp dựa theo nguyên tắc 3R: Right person – Đúng người, Right job – Đúng việc và Right time – Đúng lúc.