Mô tả công việc
- Assist guest with luggage/baggage.
- Answer bell stand phone within 3 rings by using proper phone etiquette.
- Responsible of delivering items required by the guest to guest room or other locations.
- Complete all required checklists per shift (e.g., daily checklist, valet list, check out log, etc.).
- Ensure timely delivery/retrieval of all luggage, packages, etc. either checked or left at bellstand.
- Being able to offer and arrange car rental, airline and train tickets, office services, beauty and barber services, baby sitting and arranging presents, repairs and shopping for the guests.
- Arrange and store luggage carts safely. Extreme care and proper loading habits for protection of guest property should be taken when carts are in use.
Quyền lợi được hưởng
• Accommodation provided.
• Duty Meal
• Offered uniform and laundry service for uniform.
• Service Charge
• Joined in the associate activities.
• Joined in the Hotel's training and development programs.
• Offered relocation, home leave allowance.
• Offered 12 vacation days/year.
• Comply with government Public Holidays.
Yêu cầu công việc
- Experience at the same position is a plus
- Passion in serving guests
- Honest, Enthusiastic, Healthy, Well-organized
- Be able to work under pressure
- English communication
Yêu cầu hồ sơ
Xuất phát từ quan điểm: ”Con người chính là yếu tố quan trọng mang đến sự khác biệt và thành công cho mỗi doanh nghiệp”, AOBA Việt Nam được thành lập nhằm mục đích hỗ trợ và cung cấp các giải pháp hoàn chỉnh về nhân sự. Với đội ngũ sáng lập là những người đã từng du học tại Nhật Bản, giàu kinh nghiệm làm việc liên quan đến nhân sự, rất am hiểu văn hóa, con người và tác phong làm việc của người Nhật, chúng tôi đã, đang và sẽ nỗ lực hết sức mình để góp phần mang đến ”Chìa khóa thành công” cho các doanh nghiệp dựa theo nguyên tắc 3R: Right person – Đúng người, Right job – Đúng việc và Right time – Đúng lúc.