Việc làm AOBA Việt Nam

Cập nhật 29/09/2024 22:59
Tìm thấy 6 việc làm đang tuyển dụng
Công ty TNHH AOBA Việt Nam
Sales Team Lead (Women Health, Cv)
AOBA Việt Nam
99 việc làm 3 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ: 20/10/2024
Hình thức: Toàn thời gian
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- 18Bis/9 Nguyễn Thị Minh Khai, Phường Đa Kao, Quận 1, TP HCM

Mô tả công việc

Chi tiết
A DAY IN THE LIFE AS A SALES TEAM LEAD:
Team management
Recruit new Reps to fill the vacancy.
Set MR priorities & objectives
Effectively counsel and coach all reps in the district to continuously improve their product detailing skills and to align their behaviors to Company Code
Coach & direct the team to implement marketing plan & projects.
Analyze training needs & propose training courses to develop the team's competencies. Work with HR/ Medical/ Training departments to provide proper training / performance evaluation & recognition
Ensure the use of CRM tools to monitor and optimize Med Reps' detailing calls.
Ensure understanding of total rewards system and use this to motivate the team to improve their earnings.
Build strong team spirit by setting clear directions, clarifying expectations, providing support, promoting teamwork and collaboration, and constantly engaging their people to drive retention.
Territory planning
Analyze figures & available information of the assigned districts, define opportunities & gaps and develop an action plan to achieve objective & growth.
Set the right objectives to each team member based on the assigned territory & potential patients / customers.
Plan, validate, facilitate, approve, and ensure implementation of tactical plans agreed from the company strategies/ priorities.
Follow up closely & frequently on the performance to ensure the team achieved their objectives.
Provide forecast by month, by quarter as needed based on customers' demand & market trends
Monitor market trend, customers feedback and provide frequent feedback of tactical plans, and competitive activities
Customers relationship management
Define key / potential customers & understand their expectations
Seek for customer's need & propose actions to meet customers' demands to ensure the customers' recommendation, prescription and dispensing of the assigned products.
Meet with customers, train & coach med reps to maintain business relationships, negotiation and the deal closing.
Represent company at customers' meetings / events to promote products.
Maintain necessary contact with major accounts, key customers to achieve the objectives of the company
Territory management
Analyze territory & allocate appropriate headcount & competencies.
Check accuracy and updating customer coverage of all promoted products by Med Reps
Analyze market, key account's potential in the region, using the available market information and provide analysis as an input to the overall target-setting process.
Lead and facilitate target-setting activity in the territory.
Ensure an optimal and logical territory alignment for all teams.
Implementation of company activities & projects
Implement & follow up promotional programs & merchandising campaign
Organize, present and attend meetings to ensure proper implementation of marketing plans and activities by the reps within approved budgets.
Implement & follow up projects related to customers & insure the achievement of KPIs

Yêu cầu công việc

Yêu cầu
QUALIFICATIONS:
Bachelor's degree or above, major in Pharmacist or Doctor
At least 5 years of successful management and/or supervisory experience
Proven ability to build and maintain access to a network of physicians
PREFERRED QUALIFICATIONS:
If you have the following characteristics, it would be a plus:
Demonstrated leadership to inspire reps to achieve success and encourage a positive team culture.
Excellent listener and fair-minded coach
Confident, articulate, and professional speaking abilities
Experience working with OB-GYN hospitals and private clinics

Quyền lợi được hưởng

Quyền lợi
- Monthly quarterly & year end bonuses
- Competitive allowance, health care insurance
- More than 18 annual leave days
- Professional training
Khu vực
Báo cáo

Công ty TNHH AOBA Việt Nam
AOBA Việt Nam Xem trang công ty
Quy mô:
100 - 200 nhân viên
Địa điểm:
Tầng 10, tòa nhà Việt Á, số 9 phố Duy Tân, Phường Dịch Vọng Hậu

Xuất phát từ quan điểm: ”Con người chính là yếu tố quan trọng mang đến sự khác biệt và thành công cho mỗi doanh nghiệp”, AOBA Việt Nam được thành lập nhằm mục đích hỗ trợ và cung cấp các giải pháp hoàn chỉnh về nhân sự. Với đội ngũ sáng lập là những người đã từng du học tại Nhật Bản, giàu kinh nghiệm làm việc liên quan đến nhân sự, rất am hiểu văn hóa, con người và tác phong làm việc của người Nhật, chúng tôi đã, đang và sẽ nỗ lực hết sức mình để góp phần mang đến ”Chìa khóa thành công” cho các doanh nghiệp dựa theo nguyên tắc 3R: Right person – Đúng người, Right job – Đúng việc và Right time – Đúng lúc.

Những nghề phổ biến tại AOBA Việt Nam

Bạn làm việc tại AOBA Việt Nam? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo AOBA Việt Nam

AOBA Việt Nam

Click để đánh giá