Tính chất công việc
Full-time
Vị trí/chức vụ
Nhân viên/Chuyên viên
Yêu cầu bằng cấp (tối thiểu)
Đại Học
Yêu cầu kinh nghiệm
Không yêu cầu
Ngày đăng tuyển
12/09/2024
Số lượng tuyển
Không giới hạn
Yêu cầu ngôn ngữ
Yêu cầu độ tuổi
Không
Yêu cầu giới tính
N/A
Kĩ năng
Mô tả công việc
• This role requires a deep understanding of the Beauty industry, and a proven track record in visual merchandising & design for Multi Brand Shop (Guardian/Watsons/Hasaki/Beauty Box) chains.
Principal Accountabilities
1. Visual Merchandising
• Managing Multi brand shop (Guardian/Watsons/Hasaki/Beauty Box) Brand Wall-bay VMD and displays.
• Working with agency for design variation from Head quarter, quotation and local production.
• Enhancing in-store experience with self-selection VMD elements to make conversion.
• POG management based on SKU IN&OUT.
• Monitor costs and work within budget.
• Do site-check for Key counters for monitoring VMD status.
2. Graphic Design
• Take responsibility for Multi brand shop big EC campaign design element & visuals under deadline.
• Contribute creative ideas to create campaign concept and theme.
• Other task upon assignment related to the scope of work.
Yêu cầu công việc
Qualification and Experience
• Bachelor's degree or above.
• More than 2 years of related experience in Cosmetics or Retail industry.
• Proven track record of visual merchandising and design for offline beauty chains.
Skill Sets
• Proficient in Adobe Photoshop, illustrator
• Good at Sketch up or and 3D software is a must
• Having good taste in marketing merchandising (how to feature key products of each brand...)
• Having experience in printing, production and installation, from planogram to reality store
Personal Attributes
• Creative and innovative thinker
• Have excellent communication skills with the ability to deliver concepts and ideas with clarity.
• Be able to interpret, develop and contribute to growing the company's needs and capabilities.
• Possess a happy, can-do attitude and are comfortable having a level of accountability and responsibility.
• Self-motivated, goal oriented and able to work in a team environment.
Quyền lợi được hưởng
Individual Healthcare Insurance and Annual Health Check-up
BABYCORP là một công ty con thuộc Tập đoàn BFC GROUP (thành lập năm 2015) – Với chiến lược đầu tư và phát triển bền vững, BFC GROUP định hướng tiên phong trong công cuộc đưa đến thị trường Việt Nam những sản phẩm chất lượng tốt nhất nhằm nâng cao nhận thức và chất lượng tiêu dùng cho cộng đồng người Việt.
Chính sách bảo hiểm
- Bảo hiểm sức khỏe & tai nạn PVI Premium;
- Bảo hiểm xã hội
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Zumba
- Bóng đá
- Bóng bàn
- Cầu lông
- Teambuilding
Lịch sử thành lập
- Công ty TNHH Baby Corporation Việt Nam là một công ty con thuộc Tập đoàn BFC GROUP (thành lập năm 2015) - một trong những đơn vị hàng đầu trong lĩnh vực xuất nhập khẩu ngành hàng FMCG (tiêu dùng nhanh), và đặc biệt tập trung vào các sản phẩm mẹ và bé chất lượng hàng đầu tại Nga.
Mission
Định hướng phát triển thành một Tập đoàn hàng đầu khu vực, không ngừng đổi mới, sáng tạo để kiến tạo hệ sinh thái các sản phẩm dịch vụ đẳng cấp, góp phần nâng cao chất lượng cuộc sống của mọi người và nâng tầm vị thế của thương hiệu Việt trên trường quốc tế.