Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
Yes4All is one of the leading brands for home sporting goods & furniture in the e-commerce market. Founded in 2010, we have strived to be the world leader in e-commerce enablers in term of trading, product creating and e-commerce servicing. Based in California with an operation office in HCMC, we have more than 500 young and talented members with expert knowledge and experience in the e-commerce industry.
We are on an ambitious journey to dominate not only US e-commerce market but also to enter new e-commerce markets of more than 15 countries in Europe, Asia and North America, not only Amazon channel but also Walmart, Wayfair among others. Besides, Home Sporting Goods, Furniture, Outdoor and Gardening are also great opportunities that we desire to occupy and create significant values. With our steady knowledge in E-commerce, Yes4All started to provide end-to-end ecommerce-enabler service in order to help Vietnamese and global manufacturers or struggling sellers bring their products to the US & International markets.
Our mission: Connect the Worldwide Resources & create innovative platform to bring products and services from innovators and manufacturers to worldwide customers more efficiently.
Our vision: To be the world leader of e-commerce enabler in term of trading, product creating, and e-commerce servicing.
I. JOB DESCRIPTIONS
Monitor day by day sales performance
- Collaborate with IT to ensure data accuracy, integrity, and security.
- Work closely with sales, marketing, and planning teams to align analytics efforts with overall business goals
- Develop and maintain key performance indicators (KPIs) to measure commercial success.
- Coordinate with SEM team to track marketing campaign, optimize impressions, and regulate marketing budget
- Conduct & review the business plan to achieve the sales target and prepare sales forecast for each product in all sales channel.
Data Analysis
- Analyze commercial data sets to identify trends, patterns, and insights.
- Utilize statistical methods and tools to interpret data and generate actionable recommendations.
Reporting
Prepare sales report & analysis (result-oriented) by week, month and quarter.
Yêu Cầu Công Việc
II. SKILL AND EXPERIENCE
Knowledge
- University bachelor’s degree (or upcoming graduation) in Economics, Business Administration, Marketing or Finance
- Solid technical/functional knowledge in statistics
Skills
- Good English is a must;
- Ability to collect, organize, and analyze significant amounts of data with high attention to detail
- Ability to visualize findings, create meaningful insights, and arrive at actionable recommendations
- Strong spoken and written communication skills (in both English and Vietnamese) to collaborate with team members and to explain findings clearly to internal team as well as stakeholders
- Have logical thinking and strong problem-solving skills.
- Time management and multitasking
- Adaptability and flexibility.
Experience
- 4 years’ experience in commercial analytics or a related role
- Experience writing complex queries in SQL or other SQL-based languages
- Experience with BI/analytics/statistics tools and languages (PowerBI, Google Data Studio, R, Python, etc.)
III. WHY YOU WILL LOVE JOINING US?
FOR YOU TO JOIN
- Financial Well-being: A competitive salary with 13th month salary, annual performance bonus and a variety of allowances.
- Salary review: annually or on excellent performance.
- Annual leaves: 16 days off and 01 Birthday Leave per year.
- Healthcare: annual health check, insurance according to Labor Law and extra PTI Insurance package for yourself and 1 family member of choice.
- Working Environment: professional and international standards working environment suited for hardworking, team collaboration so you can unleash your full potential.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
BABYCORP là một công ty con thuộc Tập đoàn BFC GROUP (thành lập năm 2015) – Với chiến lược đầu tư và phát triển bền vững, BFC GROUP định hướng tiên phong trong công cuộc đưa đến thị trường Việt Nam những sản phẩm chất lượng tốt nhất nhằm nâng cao nhận thức và chất lượng tiêu dùng cho cộng đồng người Việt.
Chính sách bảo hiểm
- Bảo hiểm sức khỏe & tai nạn PVI Premium;
- Bảo hiểm xã hội
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Zumba
- Bóng đá
- Bóng bàn
- Cầu lông
- Teambuilding
Lịch sử thành lập
- Công ty TNHH Baby Corporation Việt Nam là một công ty con thuộc Tập đoàn BFC GROUP (thành lập năm 2015) - một trong những đơn vị hàng đầu trong lĩnh vực xuất nhập khẩu ngành hàng FMCG (tiêu dùng nhanh), và đặc biệt tập trung vào các sản phẩm mẹ và bé chất lượng hàng đầu tại Nga.
Mission
Định hướng phát triển thành một Tập đoàn hàng đầu khu vực, không ngừng đổi mới, sáng tạo để kiến tạo hệ sinh thái các sản phẩm dịch vụ đẳng cấp, góp phần nâng cao chất lượng cuộc sống của mọi người và nâng tầm vị thế của thương hiệu Việt trên trường quốc tế.