Mô tả công việc
✔ Manage and develop an organization's strategy including working with BOD to identify business goals and objectives and then designing and implementing a solution that meets those goals.
✔ Lead and manage a team of 3 sales members to execute the company’s strategy of finding and approaching potential clients.
✔ Identify, target and approach potential clients through various channels including online research, networking events, and referrals.
✔ Develop and maintain a robust pipeline of leads by reaching out to prospective clients.
✔ Focus on selling customer support solutions (call center services) and related technology solutions.
✔ Present and promote our Technology, Data, Digital and Business Intelligence services and solutions to prospective clients.
✔ Understand client needs and tailor solutions to meet their specific requirements.
✔ Build and maintain strong, long-lasting client relationships to expand new projects.
✔ Act as the primary point of contact for clients, ensuring high levels of customer satisfaction.
✔ Regularly update clients on new features and services.
✔ Stay up to date with industry trends, competitor activities, and market conditions.
✔ Provide feedback to the product development team to enhance our business intelligence offerings
✔ Stay updated on industry trends, competitive offerings, and market demands in the digital marketing, BI, and data analytics spaces.
Yêu cầu công việc
✔ Graduation from University or above.
✔ At least 7 years prior work experience in sales, a strategic consulting, business development.
✔ Good Japanese N2 AND Good in English (IELTS with a minimum of 6.0 or equivalent (TOEIC 800 or above).
✔ Sales experience in selling solutions (not physical products) is required.
✔ Proven ability to generate leads, approach potential clients, and sell solution-based services.
✔ Experience specializing in Technology, Data, Digital solutions is a plus.
✔ Possess the financial and business acumen to build compelling account-growth plans.
✔ Robust knowledge of the client/industry space.
✔ Consultative Business Development mentality and approach.
✔ Demonstrable expertise in driving business result, able to think outside of the box, but target driven and focused to deliver outstanding outcomes for our clients.
✔ Previous experience achieving revenue targets and strategic growth.
✔ Hardworking, with exceptional presentation and communications skills.
✔ Good team building and customer service skills that can help drive satisfaction.
✔ Negotiate effective commercial terms and agreements.
Quyền lợi được hưởng
✔ Promotion opportunities & Salary increase every year.
✔ Periodical bonus: twice/year.
✔ 13th-month salary.
✔ Insurances followed Vietnamese Labor Law.
✔ Extra Health and Incidence Insurance.
✔ Bonuses, gifts for Holidays.
✔ Activities: Birthday party, Employee engagement activities.
✔ Working in the environment of a multinational corporation, with customers being the leading foreign companies in the field.
✔ Global oriented working environment.
✔ Opportunities to work with a high expertise team from both internal and regional/ corporate teams.
✔ Opportunities to work with leading clients/companies in the field around the world.
BABYCORP là một công ty con thuộc Tập đoàn BFC GROUP (thành lập năm 2015) – Với chiến lược đầu tư và phát triển bền vững, BFC GROUP định hướng tiên phong trong công cuộc đưa đến thị trường Việt Nam những sản phẩm chất lượng tốt nhất nhằm nâng cao nhận thức và chất lượng tiêu dùng cho cộng đồng người Việt.
Chính sách bảo hiểm
- Bảo hiểm sức khỏe & tai nạn PVI Premium;
- Bảo hiểm xã hội
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Zumba
- Bóng đá
- Bóng bàn
- Cầu lông
- Teambuilding
Lịch sử thành lập
- Công ty TNHH Baby Corporation Việt Nam là một công ty con thuộc Tập đoàn BFC GROUP (thành lập năm 2015) - một trong những đơn vị hàng đầu trong lĩnh vực xuất nhập khẩu ngành hàng FMCG (tiêu dùng nhanh), và đặc biệt tập trung vào các sản phẩm mẹ và bé chất lượng hàng đầu tại Nga.
Mission
Định hướng phát triển thành một Tập đoàn hàng đầu khu vực, không ngừng đổi mới, sáng tạo để kiến tạo hệ sinh thái các sản phẩm dịch vụ đẳng cấp, góp phần nâng cao chất lượng cuộc sống của mọi người và nâng tầm vị thế của thương hiệu Việt trên trường quốc tế.