Mô tả công việc
We are seeking a dedicated professional to lead the development and maintenance of our Quality, Environment, Security, and Health (QESH) Management System in alignment with our company’s strategic vision.
The role is responsible for ensuring compliance, sustainability, and continuous improvement in all related areas.
Key Responsibilities:
- QESH Management System:
- Contribute to the development of strategic orientations for sustainable and responsible business practices;
- Establish, integrate, and oversee compliance of QESH processes, policies, and guidelines across all departments, ensuring alignment with operational procedures and standards;
- Monitor, calculate, and report CO2 emissions along with other regulatory reports;
- Coordinate with external consultants and evaluators to obtain certifications for quality management, sustainable production, and standards in security, environment, and social responsibility;
- Identify and assess QESH-related risks; develop and implement effective corrective measures. Provide safety advisories to the company, contractors, and suppliers…;
- Conduct regular and surprise internal audits to maintain system integrity across our facilities;
- Propose system adjustments to remain compliant with current laws and standards.
- Information Management and Training:
- Manage certification data, advising departments on requirements and compliance;
- Develop training plans and organize annual training on QESH system for the company;
- Guide, train, and evaluate employees.
- Lead process improvements and system quality enhancements.
- Perform other tasks as assigned by the CEO.
Yêu cầu công việc
- - Extensive knowledge of and certification in internal audits for ISO 9001, ISO 14000, SA8000, WRAP, GSV, OEKO-TEX, and other relevant standards.
- - A minimum of 5 years’ experience in QESH system management.
- - Proficiency in English with strong communication skills in listening, speaking, reading, and writing.
- - Proven skills in training, systems thinking, root-cause analysis, and corrective/preventive actions.
- - Excellent problem-solving, communication, and teamwork abilities.
Quyền lợi được hưởng
- Comprehensive social and life insurance.
- Competitive salary with annual performance and holiday bonuses.
- Annual company-sponsored travel and team-building events.
- Access to professional training courses for career development.
- Complimentary lunch and parking.
- Professional, friendly work environment with a collaborative and supportive team.
BABYCORP là một công ty con thuộc Tập đoàn BFC GROUP (thành lập năm 2015) – Với chiến lược đầu tư và phát triển bền vững, BFC GROUP định hướng tiên phong trong công cuộc đưa đến thị trường Việt Nam những sản phẩm chất lượng tốt nhất nhằm nâng cao nhận thức và chất lượng tiêu dùng cho cộng đồng người Việt.
Chính sách bảo hiểm
- Bảo hiểm sức khỏe & tai nạn PVI Premium;
- Bảo hiểm xã hội
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Zumba
- Bóng đá
- Bóng bàn
- Cầu lông
- Teambuilding
Lịch sử thành lập
- Công ty TNHH Baby Corporation Việt Nam là một công ty con thuộc Tập đoàn BFC GROUP (thành lập năm 2015) - một trong những đơn vị hàng đầu trong lĩnh vực xuất nhập khẩu ngành hàng FMCG (tiêu dùng nhanh), và đặc biệt tập trung vào các sản phẩm mẹ và bé chất lượng hàng đầu tại Nga.
Mission
Định hướng phát triển thành một Tập đoàn hàng đầu khu vực, không ngừng đổi mới, sáng tạo để kiến tạo hệ sinh thái các sản phẩm dịch vụ đẳng cấp, góp phần nâng cao chất lượng cuộc sống của mọi người và nâng tầm vị thế của thương hiệu Việt trên trường quốc tế.