YOUR ROLE
Ocean Customer Service Administrator is responsible for implementation of the new customers and maintains the relationship with existing customers. They will be first contact of customers for problem solving, support and solution. Moreover, they also work closely with Procurement & Pricing Department to maintain a profitable gross yield, Finance department for customer’s payment, Legal department for contract and others if any.
WHAT ARE YOU GOING TO DO?
· Implementing and managing new customer’s profile to ensure that all information is comply with CEVA’s regulation and policy.
· Smoothly managing existing customer.
· Managing and validating export booking request from agents and customers
· Ensure CEVA performance toward customer with Monthly/Weekly customer visiting
· Forecasting export volume
· Key contact with customer, supporting and solving customer’s issue
· Other tasks assigned by supervisor
WHAT ARE WE LOOKING FOR?
· At least 6 months of experience in ocean freight/ ocean services
· Fresher with strong knowledge of Logistics industry is acceptable
· English Communication skill
WHAT DO WE HAVE TO OFFER?
With a genuine culture of reward and recognition, we want our employees to grow, develop and be part of our journey. We offer a benefits package that includes competitive annual leave entitlement, pension, health, and life assurance. There’s no doubt that you will be compensated for your hard work and commitment so if you’d like to work for one of the top Logistics providers in the world then please do get in touch to find your next role.
ABOUT TOMORROW
We value your professional and personal growth. That’s why we share plenty of career opportunities for you to thrive within CEVA. Join CEVA for a challenging career.
CEVA Logistics tạo nên dòng chảy kinh doanh. Là một trong những công ty quản lý chuỗi cung ứng phi tài sản hàng đầu thế giới, chúng tôi thiết kế và triển khai các giải pháp hàng đầu trong ngành về cả quản lý vận tải hàng hóa và hậu cần hợp đồng. Hơn 78.000 nhân viên làm việc tại 9 cụm khu vực trên toàn cầu để đưa ra câu trả lời khả thi cho những câu hỏi thách thức nhất về chuỗi cung ứng. CEVA áp dụng sự xuất sắc trong hoạt động nổi tiếng của mình để cung cấp các dịch vụ tốt nhất trên mạng lưới tích hợp trên toàn thế giới với sự tập trung đồng đều vào hoạt động kinh doanh nói chung và các nhu cầu chuyên môn của lĩnh vực ô tô, tiêu dùng & bán lẻ, năng lượng, chăm sóc sức khỏe, công nghiệp & hàng không vũ trụ và công nghệ. Cùng với đối tác chiến lược của chúng tôi, CMA CGM, tập đoàn vận tải biển và hậu cần hàng đầu thế giới, chúng tôi có thể cung cấp cho khách hàng một loạt giải pháp hoàn chỉnh đáp ứng mọi nhu cầu của họ
Chính sách bảo hiểm
- Bảo hiểm sức khỏe và quyền lợi cho nhân viên
- Bảo hiểm xã hội
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Bóng đá
- Bóng bàn
- Cầu lông
- Teambuilding
Lịch sử thành lập
- Công ty TNHH Ceva Logistics được thành lập vào năm 2012
Mission
-
Công ty TNHH Ceva Logistics là một trong những công ty quản lý chuỗi cung ứng phi tài sản hàng đầu thế giới, chúng tôi thiết kế và triển khai các giải pháp hàng đầu trong ngành về cả quản lý vận chuyển hàng hóa và hậu cần hợp đồng.
Review Ceva Logistics VIET NAM
Tôi học được nhiều hơn về cách hoạt động của hậu cần, họ sẵn lòng hướng dẫn và giảng dạy ngay cả khi tôi mới bắt đầu mà không có kinh nghiệm, từ từ chọn những thứ cần biết và không mắc lỗi.
Ứng dụng đầy thách thức.
Trải nghiệm hậu cần tuyệt vời.