Mô tả công việc
Essential Duties and Responsibilities
1. Strategic Planning & Reporting
o Prepare, implement, and compile data for the strategic sales plan, weekly, monthly reporting, annual goals, and sales budget, and produce forecasts and other required reports.
o Analyze monthly P&L and month-end reports to identify deviations from business goals and formulate corrective actions.
2. Financial Management
o Collaborate with Finance in preparing and managing the department’s budget and financial forecasts.
o Participate in management meetings to discuss progress towards business goals and develop annual business plans for the department.
3. Team Management & Leadership
o Conduct daily briefings with the sales team to communicate current key activities and objectives.
o Identify and develop high-potential team members, conduct performance reviews, manage performance issues, and maintain team motivation and professionalism.
4. Sales & Revenue Generation
o Direct all group, transient, and catering/banquet sales activities to maximize hotel revenue.
o Analyze competitive trends, customer feedback, and market changes to adapt sales strategies proactively.
5. Marketing & Public Relations
o Oversee all advertising, PR, and promotional activities in conjunction with corporate marketing.
o Actively participate in sales presentations, property tours, and customer meetings to drive business.
6. Guest Relations & Market Analysis
o Evaluate guest needs, the guest mix, and competitive trends to recommend relevant product or service adjustments.
o Engage with community and professional organizations to maintain visibility and enhance the hotel's positive image.
7. Operational Oversight
o Monitor team performance, conduct monthly departmental meetings, and ensure high standards of professionalism.
o Stay fully conversant with hotel fire, life safety, and emergency procedures.
8. General Duties
o Attend all briefings, meetings, and training sessions as assigned by management.
o Maintain personal appearance and hygiene standards, performing other reasonable duties as assigned.
Quyền lợi được hưởng
- Service charge/Phí dịch vụ
- 2 days off / week/ Nghỉ 2 ngày/tuần
- Full Social Insurance/Bảo hiểm xã hội đầy đủ
- International work environment/Môi trường làm việc quốc tế
- Duty meal/Bữa ăn theo ca
- Accor Group employee benefits (discussed in interview)/Quyền lợi Nhân viên Tập đoàn Accor (trao đổi khi phỏng vấn)
Yêu cầu công việc
- Bachelor’s Degree in Sales & Marketing, Business Administration, Hotel Management, or a related field preferred.
- 3+ years of experience in sales or marketing within the hospitality industry, including supervisory or managerial experience in a related role, or an equivalent combination of education and experience.
- Strong Communication Skills: Ability to engage effectively with clients, team members, and third parties, consistently reflecting positively on the hotel, brand, and company.
- Sales & Negotiation Skills: Proficiency in sales techniques, client relationship management, and negotiation to maximize revenue opportunities.
- Analytical & Strategic Planning: Strong analytical skills for market research, competitor analysis, and strategic planning to drive business growth.
- Technical Proficiency: Advanced knowledge of Microsoft Office and Opera or similar property management systems.
- Problem-Solving & Organizational Skills: Strong problem-solving and organizational abilities to manage multiple projects and priorities efficiently.
Yêu cầu hồ sơ
- Potrait Photo/ Ảnh thẻ
- Notaried ID Card/ Căn cước công dân
- Health check/ Giấy khám sức khỏe
Savvycom là một trong những công ty Công nghệ thông tin hàng đầu tại Việt Nam, chuyên cung cấp các dịch vụ tư vấn chuyển đổi số và giải pháp phần mềm trong lĩnh vực tài chính, y tế và bán lẻ cho các doanh nghiệp trong nước và quốc tế.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
- Được hưởng bảo hiểm xã hội.
Các hoạt động ngoại khóa
- Bơi lội
- Bóng đá
- Yoga
- Bóng bàn
- Du lịch hàng năm
- Picnic hàng tháng
- Party
- Thể thao
- Câu lạc bộ
Lịch sử thành lập
- Năm 2009, Savvycom được thành lập tại Hà Nội, Việt Nam
- Năm 2012, Công ty đạt Chứng nhận về Quản lý chất lượng ISO 9001:2008
- Năm 2013, Mở văn phòng đại diện tại Thung lũng Silicon, Mỹ.
- Năm 2014, Savvycom được vinh danh là một trong 30 Doanh nghiệp CNTT hàng đầu tại Việt Nam. Cũng trong năm này, Savvycom đã mở văn phòng đại diện tại Sydney, Úc.
- Năm 2015, Hội nghị quốc tế phát triển gia công công nghệ thông tin Việt Nam – VNITO 2015 đã bình chọn Savvycom trong nhóm Doanh nghiệp triển vọng cao.
- Năm 2017, Savvycom đạt Giải thưởng Sao Khuê và Giải Doanh nghiệp tiêu biểu châu Á (ASEAN Business Award 2017).
- Năm 2018, Có thêm văn phòng đại diện tại Thành phố Hồ Chí Minh và mở Phòng thí nghiệm Trí tuệ nhân tạo – AI Lab tại Hà Nội.
- Năm 2019, Savvycom vinh dự trở thành Top 50 doanh nghiệp CNTT hàng đầu Việt Nam.
- Năm 2020, Xếp hạng 1 về Mobile Apps Developer Việt Nam, bởi The Manifest
- Năm 2021, Savvycom có hơn 300 khách hàng trên toàn thế giới
Mission
Với mong muốn góp phần nâng cao vị thế của Việt Nam trên bản đồ công nghệ thông tin toàn cầu, Savvycom hướng đến sứ mệnh đưa công nghệ đổi mới vào cuộc sống bằng cách tận dụng nguồn lực lao động kỹ thuật tại Việt Nam, và tầm nhìn trở thành công ty CNTT hàng đầu trong khu vực ASEAN.
Review Savvycom
Công ty không quý trọng nhân tài, gắn bó chục năm mà còn phải chịu thua nghỉ (rw)
Bắt đóng quỹ mà không được hưởng phúc lợi, rất là đáng ngờ (rw)
Đi làm thì giờ giấc linh hoạt, miễn sao công việc mình làm hoàn thành đúng deadline. (rw)