Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
QA(OPS) will be directly responsible for tasks including (but not limited to):
- Ensuring Quality Monitoring is done to improve overall quality performance across the project based on the quality standards.
- Providing feedback and coaching based on quality audits, complaints, and patient/doctors’s satisfaction.
- Training agent on soft skills, call handling, ticket handling, and communication skills.
- Providing report and analysis on quality progress to Manager/Head.
- Training agent on new implementations and process changes.
- Analyze the root cause of the issue and able to design an action plan.
- Document Contact Center quality concerns and trends for procedural changes, recommendations, and training.
- Provide information to assist in the performance feedback (from Supervisors to Agents) and to increase motivation concerning Contact Center quality concerns.
- Manage team performance to achieve KPIs of CSAT, CQM.
- Participating in internal & external calibrations.
- Ensuring that internal policies, procedures, and compliance regulations are being followed
- Identifying operational / training issues and helping team in fixing these gaps.
- Support team to build SOP.
- Support ad-hoc audits.
Yêu Cầu Công Việc
- At least 1-year experience QA/ QC in customer service/ call center/ contact center environment.
- Good at English.
- Intermediate to advanced reporting skills.
- Excellent ability to identify and analyze data for trends.
- Experience in providing performance feedback.
- Experience managing and driving team calibration to QA requirement.
- Willing to travel across HCMC and provinces to perform center audits.
- Pro-active, hardworking and detail oriented.
- Be able to adapt to the needs of a growing business through ad-hoc support and/or changes to the work requirements.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: 14 Tr - 18 Tr VND
Công ty TNHH Quốc tế Wong's được thành lập vào năm 1962, Wong's International Holdings Limited (WIHL) là một công ty niêm yết có uy tín tại Hồng Kông. Phạm vi kinh doanh của WIHL bao gồm; a) dịch vụ sản xuất điện tử (EMS), được thực hiện bởi một tiểu nhóm bao gồm 'Wong's Electronics Holdings Company Limited' (WEHC) và một số công ty con của WEHC bao gồm 'Wong's Electronics Company Limited' (WEC), Welco Wong's Technology (Thâm Quyến ) Limited, Wellop Technology (Shenzhen) Limited, Welco Technology (Suzhou) Limited, Công ty TNHH Welco Technology Việt Nam; b) phát triển và tiếp thị các sản phẩm và giải pháp ý tưởng ban đầu (ODM); c) phát triển bất động sản do 'Wong's Development Limited' thực hiện; d) thực hiện đầu tư chiến lược.
Có trụ sở chính tại Hồng Kông, WIHL có cơ sở sản xuất tại Khu công nghiệp An Phát, thành phố Hải Dương, Việt Nam với hai nhà máy, nhà máy đầu tiên đã hoàn thành vào năm 2019 và nhà máy mới dự kiến hoàn thành vào năm 2022. Công ty cũng có văn phòng tiếp thị và bán hàng toàn cầu tại Hồng Kông , Thâm Quyến, Bắc Kinh, Tokyo, London, Raleigh, Dallas, Santa Clara và Vienna. Có văn phòng tìm nguồn cung ứng ở Hồng Kông, Thượng Hải, Tokyo và Santa Clara
Chính sách bảo hiểm
- Thưởng BHXH, Thưởng Lễ / Tết.
- THưởng hiệu quả công việc
Các hoạt động ngoại khóa
- Môi trường làm việc chuyên nghiệp, năng động, thân thiện
- Team building
- Thể thao
- Trò chơi
Lịch sử thành lập
- Được thành lập vào năm 2019
Mission
- Công ty Welco Việt Nam có sứ mệnh đáng tin cậy làm hài lòng khách hàng bằng cách cung cấp các sản phẩm và dịch vụ chất lượng cao, đồng thời tạo ra một môi trường mua sắm an toàn và lợi ích.