Phúc lợi
- Xe đưa đón
- Đào tạo
Mô tả Công việc
- Payment support
Assist in processing payment requests from departments and suppliers.
Update and monitor payment status on the system.
- Issue invoices
Implement invoices as requested by the sales department and customers.
Check the accuracy of the information on the invoice before issuing it.
Store and manage issued invoices according to company regulations.
Assist in resolving invoice-related issues with customers and related departments.
- Paperwork
Support the organization and storage of accounting documents, including invoices, receipts, and related paperwork.
Enter data into the accounting system and check the information, to ensure data accuracy.
Yêu Cầu Công Việc
Majoring in Accounting, Finance or related fields.
Being good at using Microsoft Office (especially Excel) is a plus.
Good communication skills and ability to work in a team.
Dynamic, enthusiastic and willing to learn.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Công ty TNHH Cung Ứng Vật Tư Y tế DTH thành lập vào năm 2008, là một trong những công ty cung ứng vật tư nha khoa hàng đầu Việt Nam. Trải qua 13 năm hình thành, phát triển cùng sự yêu thương của quý nha sĩ trên mọi miền đất nước, đến nay công ty đã khẳng định được uy tín, vị thế, thương hiệu của mình trong lĩnh vực Cung ứng vật tư y tế trong Nha Khoa. Để đáp ứng được yêu cầu ngày càng cao của thị trường, Công ty đã xây dựng chiến lược cho riêng mình để liên tục thay đổi, phát triển nguồn nhân lực, cập nhật sản phẩm, xu thế mới nhằm phục vụ bác sĩ, tạo ra những kết quả điều trị tối ưu.