Việc làm Lan Chi Mart

Cập nhật 09/08/2024 22:26
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Công ty TNHH Đầu tư & Dịch vụ Lan Chi
Planning and Oversight - IT Leader
Lan Chi Mart
31 việc làm 11 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Quản lý
Ngày đăng tuyển: 25/09/2023
Hạn nộp hồ sơ: 31/12/2024
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: 10 - 20 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh

Phúc lợi

  • Laptop
  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Phụ cấp
  • Đồng phục
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Công tác phí
  • Phụ cấp thâm niên
  • Nghỉ phép năm

Mô tả Công việc

Location: Hanoi / Ho Chi Minh city

The IT Planning Team plays a pivotal role in overseeing the Business Management Function, encompassing IT planning, strategy coordination, financial management, IT portfolio management, and resource management for both the IT and IS departments. This function serves as a central hub and its scope extends across digital transformation, operations, and the Information Security group responsible for driving risk advoiding initiatives within the region.


Develop the department's objectives to align with the bank's business priorities and missions.
Formulate relevant business plans and strategies, driving them to achieve established objectives.
Establish and monitor departmental KPI targets and the Balanced Scorecard, assessing performance against targets.
Prepare, collect, analyze, and interpret internal and external data to create financial, operational, and project reports for management and senior management consumption.


Implement a structured IT Portfolio management practice.
Organize, coordinate, and track IT programs, projects, and operations while providing management reporting.
Develop and maintain a structured management reporting framework.


Lead and oversee IT audit and regulatory examinations, conducting fieldwork and determining management responses.
Prepare and review periodic regulatory examinations and reports in accordance with the governance of the State Bank of Vietnam (SBV) and local regulations.


Oversee the department's financial, budgetary, and tax management.
Ensure compliance with prevailing Financial, Taxation, and Head Office policies, guidelines, and operating procedures.
Implement structured oversight of contracts, SLAs, and vendor relationships from a financial, budgetary, and Technology governance perspective.
Develop and implement a structured resource management framework for human resources and budgetary sustainability and adequacy.
Drive process innovation and automation in financial management workflows to optimize efficiency.

Yêu Cầu Công Việc

Hold a university degree or master's degree in Computer Science, Management Information Science, Commerce / Business Administration, Banking and Finance, or an equivalent field.
Proficiency in English, with upper intermediate and advanced levels capable of fluent, flexible, and effective communication for all purposes.
A minimum of 10 years of working experience in mid to large-cap banks.
Strong experience in planning and coordinating with both business and IT teams to establish IT strategy and provide regular tracking/reporting.
Significant PMO experience and/or Portfolio Management, program, or project coordination within the Technology Department.
Solid knowledge and experience in IT financial management, budgeting, and resource allocation.
Proficiency in cost management and optimization.
In-depth understanding of Vietnam's local regulatory reporting requirements.
Profound comprehension of strategic IT planning and compliance checks.
Basic understanding of banking systems.
Fundamental knowledge of hardware, middleware, networks, and cloud-based solutions.
Basic knowledge of system security and cybersecurity.
Basic understanding of traditional banking products and operations as a domain of business knowledge.

Thông tin khác

  • Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
  • Lương: Cạnh tranh
Khu vực
Báo cáo

Quy mô:
1.000 - 5.000 nhân viên
Địa điểm:
Trung Sơn Trầm, Sơn tây, Hà Nội

Công ty TNHH Đầu tư & Dịch vụ Lan Chi (gọi tắt là Công ty Lan Chi) được thành lập từ năm 1995 và đã có hơn 20 năm hoạt động tại Việt Nam. Công ty Lan Chi chuyên phân phối và bán lẻ hàng tiêu dùng khu vực phía Bắc. Riêng mảng bán lẻ, đến nay, chuỗi siêu thị LanChi Mart đã có hơn 25 siêu thị trải dài trên khắp 12 tỉnh, thành miền Bắc với hơn 3,000 nhân viên. Bên cạnh đó, Lan Chi là Nhà phân phối hàng đầu cho các hãng Uniliver, Calofic, Dutch Lady…

Chính sách bảo hiểm

  • Bảo hiểm sức khỏe & tai nạn
  • Bảo hiểm xã hội

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch hàng năm
  • Bóng đá
  • Dã ngoại, team building theo quý
  • Chương trình giao lưu văn hóa của công ty,mở tiệc tùng, lễ hội
  • Bóng bàn
  • Cầu lông

Lịch sử thành lập

  • Được thành lập năm 1995, khởi đầu là một doanh nghiệp vừa và nhỏ, thực hiện phân phối hàng tiêu dùng tại địa bàn phía tây và phía Nam thành phố Hà Nội.
  • Đến năm 2007 , công ty Lan Chi mở rộng mạng lưới thị trường, xây dựng hệ thống siêu thị bán lẻ tại các vùng ngoại thành, để cung cấp hàng hoá đến tay người tiêu dùng thông qua hệ thống siêu thị với tên gọi Lan Chi Mart.

    Trải qua gần 20 năm hoạt động với chiều sâu kinh nghiệm, đến nay, công ty Lan Chi trở thành nhà phân phối có hệ thống mạng lưới phân phối qui mô, chuyên nghiệp nhất Miền Bắc,

Mission

  • Góp phần đưa hệ thống Lan Chi mart trở thành không chỉ là địa chỉ mua sắm của mọi nhà mà còn là điểm đến vui chơi giải trí cho cả gia đình.Hơn thế nữa, Lan Chi mart còn mở ra vô số cơ hội việc làm cho người dân địa phương, giúp họ được đào tạo, phát triển con đường sự nghiệp và góp phần xây dựng quê nhà ngay trên chính mảnh đất quê hương mình

Những nghề phổ biến tại Lan Chi Mart

Bạn làm việc tại Lan Chi Mart? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Lan Chi Mart

Lan Chi Mart

Click để đánh giá