- Communication management:
- Develop holistic approach and action plan to enhance overall SPX brand image and maintain high brand consistency across all channels (from online to offline)
- Establish clear communication strategy and execution plan for cross-functional & business projects/ initiatives such as: riders/ drivers activities, feature launching, new policy roll-out to related parties
- Create and maintain smooth communication flow among internal SPX: right information to be delivered to right persons, and at the right time
- Social Media:
- Build up strong social community to increase brand awareness for SPX on social and connect with riders/ drivers to improve their engagement/ commitment with the company
- Social seeding to mitigate seller and rider sentiment towards SPX
- Crisis Management:
- Manage overall social sentiment towards SPX and work with PR/ risk management/ legal on crisis management if needed
- Minimize noise levels & escalation on social media as well as work with PR/ ER to align key message in case of crisis handling
- Online & Offline Visibility Management:
- Manage visibilities on website & rider app, consolidate requests from different stakeholders
- Manage POSM/ Offline materials requests form stakeholders and design to maintain brand consistency
- Leadership:
- Lead, manage and grow a team in conceptualizing, executing and optimizing marketing communication projects to drive impact: Define team’s SOW, monitor and manage project performance KPIs; escalate issues with proposed solutions promptly to management, then closely monitor on mitigation implementation
- Lead a team with diverse backgrounds ; able to provide guidance and feedback to ensure for overall team’s achievement and development
- Possess solid knowledge and experience communication strategy
- Have experience in branding strategy, brand reputation protection
- Have strong connection with brands and experience in running partnership programs
- Possess experience in event planning is a plus
- Highly meticulous and good at coordination, able to work under extreme pressure
- Willing to be hands-on with strong project management and executional abilities
- Proven leadership capabilities, driven, resilient, reliable and more importantly, someone who enjoys working in a fast-paced environment
- At least 2 years of team management experience
- At least 5 years of work experience, preferably in Marketing, Project Management or other relevant experience(s)
- Excellent command of English
Công ty TNHH Đầu tư Xây dựng và Công nghệ Môi trường Dương Nhật là Tổng thầu (EPC/Chìa khóa trao tay) hàng đầu cho các dự án xử lý nước thải và nước cấp: Khảo sát, Lập dự án đầu tư, Thiết kế (công nghệ xử lý, kết cấu, điện…), Thi công xây dựng, Cung cấp lắp đặt thiết bị công nghệ và điện tự động; Vận hành, nghiệm thu và bàn giao công trình. Dương Nhật tự hào là đối tác của các Tập đoàn đa quốc gia hàng đầu thế giới có yêu cầu khắt khe về tiêu chuẩn kỹ thuật và trình độ quản lý như: Heineiken, CocaCola, Carlsberg, Nestle, Suntory PepsiCo, Trung Nguyên, C.P Group, Royal Foods, Tập đoàn Công nghiệp Cao su Việt Nam và Các Khu công nghiệp…(xem thêm tại www.duongnhat.com.vn)
Với 14 năm hình thành và phát triển, Dương Nhật có một đội ngũ nhân sự gồm 200 kỹ sư, thạc sĩ công nghệ môi trường, các kỹ sư chuyên ngành xây dựng, điện và điện tự động, cơ khí… cùng 400 công nhân kỹ thuật chuyên sâu nhằm đảm bảo phục vụ tốt nhất mọi yêu cầu khắt khe của đối tác.
Review Công Nghệ Môi Trường Dương Nhật
Chính sách đãi ngộ nhân viên hấp dẫn so với mặt bằng chung trên thị trường (RV)
Công ty môi trường làm việc độc hại (rv)
Thực tập bắt làm ngày 8 tiếng, chuyển nhân công đi đến nơi khác (rv)