Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
Developing an annual business plan for assigned group accounts to ensure that the plan is achievable, and regularly conduct monthly, quarterly business reviews, and yearly business reviews with customers.
Developing and maintaining strong business relationships with accounts in order to gain strong collaboration in mutually driving business objectives and to get a better position in negotiating for the agreement and business development plans.
Monitoring category and brands performance against market, evaluating the effectiveness of promotions, activities, and taking corrective action, as needed to ensure achievement of business goals.
Planning sales forecast for group account to ensure supply accuracy
Be active and flexible to manage, adapt and revise the customers plans under unexpected business circumstance
Design and monitor individual and team sales objectives on a monthly, quarterly, and annual basis.
Design and execute volume promotions and special offers to achieve short term & long term volume objectives and increase trade advocacy & increase share in assigned customers.
Plan & execute consumer centric activities in the state - focus on generating trials and increase penetration.
Responsible for the promotional budget for the brands at the retail level. Utilisation of local sales promotional & merchandising activities, monthly schemes at the point of sale for achieving sales target and brand awareness.
Proactive & high responsibility
Be able to lead and coach the team to execute with excellence about sales and winning in-store visibility
Others as assigned from time to time
Yêu Cầu Công Việc
4-5 years’ experience in managerial position in FMCG business – MT channel.
Good understand on MT customers
Good leadership, strong selling and communication skills, and presentation skills
Work efficiently and effectively as an individual and in team
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: 30 - 40
- Lương: Lên đến 40 Tr VND
Được thành lập vào năm 2016 với tham vọng trở thành nhà phân phối mỹ phẩm Top 3 tại Việt Nam – Tín Việt đã nhanh chóng phát triển mạng lưới hơn 600 điểm bán hàng trên toàn quốc, bao gồm: Thương mại tổng hợp, Thương mại hiện đại, Thương mại điện tử, Chuyên làm đẹp. Với sự hiểu biết sâu sắc về ngành H&B, chúng tôi đạt mức tăng trưởng doanh thu hàng năm lên tới 80% để trở thành một trong những đối tác đáng tin cậy nhất cho các thương hiệu mỹ phẩm đích thực mở rộng kinh doanh tại Việt Nam.
Chuyên phân phối sỉ lẻ Mỹ phẩm nhập khẩu từ Hàn Quốc, Malaysia, Thái Lan, Nhật Bản từ các nhãn hàng Silky girl, B.O.M, The lab, Malissa...Với quy mô nhân sự trên 200 nhân viên trên toàn quốc