Mô tả công việc
1/ Receive prospects and arrange meetings while managing the center hotline
Warmly welcome and deliver excellent customer service to everyone visiting the WSE center, connecting them to the appropriate staff
Collect and file the information of prospective students, arrange meetings with the Educational Consultants while complying with the online show distribution rules
Enter the collected information correctly into the CRM system, creating system accounts for new prospective students as necessary
Support prospects & students to accomplish the Online Placement Test
Handle incoming calls when needed and take action as necessary
Support Coach team by entering lead data into the system for DSF and Referrals
Handle guest registration for online sales & marketing events
2/ General Admin
Ensure that the center is opened and closed in line with the operation hours every day
Receive, deliver and manage materials
Order, receive and manage general purchases for the center
Support staff in the center for color printing for documents such as Learning Certificates, event posters etc.
Manage general assets at the center such as the computers, sound system and be the point of contact for their maintenance with Head Office
Channel the center's facility management requests to the Facility Management HQ team and support as required
Warmly welcome and deliver excellent customer service to everyone visiting the WSE center, connecting them to the appropriate staff
Collect and file the information of prospective students, arrange meetings with the Educational Consultants while complying with the online show distribution rules
Enter the collected information correctly into the CRM system, creating system accounts for new prospective students as necessary
Support prospects & students to accomplish the Online Placement Test
Handle incoming calls when needed and take action as necessary
Support Coach team by entering lead data into the system for DSF and Referrals
Handle guest registration for online sales & marketing events
Ensure that the center is opened and closed in line with the operation hours every day
Receive, deliver and manage materials
Order, receive and manage general purchases for the center
Support staff in the center for color printing for documents such as Learning Certificates, event posters etc.
Manage general assets at the center such as the computers, sound system and be the point of contact for their maintenance with Head Office
Channel the center's facility management requests to the Facility Management HQ team and support as required
Yêu cầu công việc
Demonstrate intermediate fluency in English (WSE Level 8+)
Energetic, friendly and customer-oriented
Computer literate and proficient with inventory control
Passion for speaking English
Willing to work in shift
Quyền lợi được hưởng
Chế độ bảo hiểm
Du Lịch
Chế độ thưởng
Chăm sóc sức khỏe
Đào tạo
Tăng lương
Nghỉ phép năm
Công ty Đại An thành lập năm 2003, là công ty thành viên của PHI Holdings, hiện có hơn 1.000 nhân viên làm việc tại Việt Nam với tổng vốn đầu tư là 100 tỷ đồng và doanh số hằng năm đạt trên 650 tỷ đồng.
Công ty Đại An tự hào nằm trong Top 200 Doanh nghiệp hàng đầu của Việt Nam, 4 lần vinh dự đạt giải thưởng Sao Vàng Đất Việt và nhiều giải thưởng vinh danh khác của Trung ương và TP Hà Nội.
Với gần 15 năm kinh nghiệm, Đại An đã cung cấp dịch vụ bảo vệ, vệ sinh và nguồn nhân lực cho hơn 200 đại sứ quán, cơ quan, tổ chức và doanh nghiệp tại Việt Nam. Trong nhiều năm liên tục, Đại An là đơn vị cung ứng nguồn nhân lực và đảm bảo công tác an ninh tại các sự kiện thể thao lớn nhất Đông Nam Á (Seagames, Paragames), các giải AFF Cup và vòng loại World Cup 2006.