![CÔNG TY TNHH DỊCH VỤ GIAO NHẬN HÀNG HÓA THỜI GIAN CÔNG TY TNHH DỊCH VỤ GIAO NHẬN HÀNG HÓA THỜI GIAN](https://1900.com.vn/storage/uploads/companies/logo/69/tai-xuong-12-1694439912.png)
Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
This role will support our International market with below tasks:
- Source with vendors for appointed products.
- Deal trade term, payment term with vendors/forwarders.
- Liaise with shipping/courier services companies to handle shipments internationally and domestically.
- Review, make Principal/Sales contracts, NDA; complete Vendor Accreditation forms provided by customers.
- Compute RFQ as required by Sales team.
- Receive & fulfill Sales orders, solve issues to ensure delivery of goods to customers on time.
- Monitor shipment status and update delivery schedules to customers.
- Receive customers' forecasts and align with SCM team to determine order volume.
- Study destination countries’ Customs law, advise Sales team on the most efficient logistics route to optimize costs.
- Proactively work with customers for repeated orders.
- First window to receive feedback from customers, coordinate with related department to resolve issues timely and effectively.
- Brainstorming, testing, and executing new processes to enhance delivery service.
- Coordinating with Accounting - Finance team to follow up invoices and cash-flows.
- Make reports.
- Other sales support tasks.
Yêu Cầu Công Việc
- Background in foreign trade or import/export.
- Ability to prioritize and think critically during busy workflow periods.
- Comfortable working in a role requiring regular interactions with various employees within the company.
- Proficient in English (especially Speaking and Listening skill – daily working with foreign partners).
- Good PC skills in MS office (Excel, Word, PP).
- Having a sense of strong responsibility and time management.
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Giới tính: Nữ
- Độ tuổi: 22 - 30
- Lương: 10 Tr - 20 Tr VND
![CÔNG TY TNHH DỊCH VỤ GIAO NHẬN HÀNG HÓA THỜI GIAN CÔNG TY TNHH DỊCH VỤ GIAO NHẬN HÀNG HÓA THỜI GIAN](https://1900.com.vn/storage/uploads/companies/logo/69/tai-xuong-12-1694439912.png)
Công ty TNHH Times Cargo Logistic được thành lập năm 2010, có trụ sở chính tại Thành phố Hồ Chí Minh. Qua nhiều năm phát triển, chúng tôi đã trở thành một trong những nhà giao nhận vận tải hàng đầu, nhà cung cấp dịch vụ Logistics (SEA/LAND/AIR), hàng hóa DG, các dự án và đặc biệt là trong lĩnh vực Vận tải đa phương thức Quá cảnh Campuchia & Lào đến và đi trên toàn thế giới với hơn 180 nhân viên tại 7 văn phòng khác nhau.
Những nghề phổ biến tại CÔNG TY DỊCH VỤ GIAO NHẬN HÀNG HÓA THỜI GIAN
Bạn làm việc tại CÔNG TY DỊCH VỤ GIAO NHẬN HÀNG HÓA THỜI GIAN? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn
![Logo CÔNG TY DỊCH VỤ GIAO NHẬN HÀNG HÓA THỜI GIAN](https://1900.com.vn/storage/uploads/companies/logo/69/tai-xuong-12-1694439912.png)