Việc làm CÔNG TY DỊCH VỤ GIAO NHẬN HÀNG HÓA THỜI GIAN

Tìm thấy 8 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY TNHH DỊCH VỤ GIAO NHẬN HÀNG HÓA THỜI GIAN
Customer Service Executive (Using both English and Korean)
CÔNG TY DỊCH VỤ GIAO NHẬN HÀNG HÓA THỜI GIAN
12 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 11
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 11
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 08/01/2024
Hạn nộp hồ sơ: 04/11/2024
Hình thức: FULL_TIME
Kinh nghiệm: Tới 1 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hà Nội

Chi tiết công việc

1️⃣ WORKING LOCATION: WORK FROM HOME
2️⃣ WORKING TIME:
  • Morning shift: 07:00 - 15:00
  • Afternoon shift: 15:00 - 23:00
  • Working schedule according to company arrangements
  • Average working time 46.5 hours/week
  • 2 days off/ week, 1 weekday and 1 weekend off.

3️⃣ WHAT YOU WILL DO
  • Support partners to handle order problems;
  • Support customers using English, Korean and Vietnamese;
  • Receive, investigate and resolve customer inquiries and complaints;
  • Coordinate with departments in the company to support and solve customer problems, and improve the company's services;
  • Manage and maintain customer information database;
  • Other tasks as assigned by the manager.

4️⃣ REQUIREMENTS
  • We only accept the CVs in English;
  • English equivalent to Toeic 700-750, or IELTS 6.0-6.5 (fluent communication);
  • Korean equivalent to Topik 3 (basic communication);
  • Have a personal laptop;
  • Good communication, self-discipline and responsibility for work;
  • No experience is required, having experience is a plus;
  • Age: Prefer under 25.

5️⃣ BENEFITS
  • Can work from home
  • Attractive salary, bonus
  • 13th month salary, annual salary review
  • Monthly and quarterly gifts, team building activities...
  • Vouchers on Capichi App for employees
  • Social & medical insurance in line with Vietnamese Labor Law
  • Young, dynamic environment, agile mindset, product ownership mindset
  • A multicultural working environment
Khu vực
Báo cáo

CÔNG TY TNHH DỊCH VỤ GIAO NHẬN HÀNG HÓA THỜI GIAN
CÔNG TY DỊCH VỤ GIAO NHẬN HÀNG HÓA THỜI GIAN Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
Tầng 4, Tòa nhà 25T2, Đường Nguyễn Thị Thập, Phường Trung Hoà, Quận Cầu Giấy, Hà Nội

Công ty TNHH Times Cargo Logistic được thành lập năm 2010, có trụ sở chính tại Thành phố Hồ Chí Minh. Qua nhiều năm phát triển, chúng tôi đã trở thành một trong những nhà giao nhận vận tải hàng đầu, nhà cung cấp dịch vụ Logistics (SEA/LAND/AIR), hàng hóa DG, các dự án và đặc biệt là trong lĩnh vực Vận tải đa phương thức Quá cảnh Campuchia & Lào đến và đi trên toàn thế giới với hơn 180 nhân viên tại 7 văn phòng khác nhau.

Những nghề phổ biến tại CÔNG TY DỊCH VỤ GIAO NHẬN HÀNG HÓA THỜI GIAN

Bạn làm việc tại CÔNG TY DỊCH VỤ GIAO NHẬN HÀNG HÓA THỜI GIAN? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo CÔNG TY DỊCH VỤ GIAO NHẬN HÀNG HÓA THỜI GIAN

CÔNG TY DỊCH VỤ GIAO NHẬN HÀNG HÓA THỜI GIAN

Click để đánh giá