Mô tả công việc
The Number of recruiting employee: 2
- Received POs and input to system from assigned customers.
- Control and Plan delivery for assigned customers. Making shipment booking for the planned delivery.
- Prepare shipping document for the planned delivery.
- Reply assigned customer delivery enquiries.
- Prepare shortage list for each assigned customers and push for delivery internally.
- Ensure that monthly sales figures are updated and targets are achieved.
- Checked, confirmed and collect payment from customers.
- System operation
- Reports, other documents and any task that requested by the sales or management.
Yêu cầu công việc
- English or Chinese: good at communication, & for BZ.
- Computer skills: Good at Excel.
- Can accept to rotate jobs if requirement.
- CV applied in Chinese/ or English.
Quyền lợi được hưởng
Company offer:
- Salary: >450usd
- Salary increment: once a year
- Summer bonus depend on company performance or private performance.
- Month end bonus (13th month salary), applied for one- year staff.
- Medical insurance (Bao Viet)
- Social insurance as VN labor rule.
CÔNG TY TNHH DƯỢC PHẨM KHANG QUỐC Trở thành doanh nghiệp dược phẩm tiên phong, hàng đầu, uy tín trong lĩnh vực sản xuất và cung cấp các sản phẩm thực phẩm bảo vệ sức khỏe có chất lượng cao, giá thành phù hợp trên toàn quốc. Giúp người tiêu dùng tiếp cận được những sản phẩm thực phẩm bảo vệ chăm sóc sức khỏe có tiêu chuẩn chất lượng cao, với giá thành phù hợp nhằm nâng cao thể trạng, sức khỏe, tầm vóc, trí tuệ con người Việt Nam, vì một cộng đồng sống khỏe và bền vững