Tìm thấy 1 việc làm đang tuyển dụng
Quality Assurance Call Center Officer/ Chuyên viên Kiểm soát Chất lượng Cuộc gọi Tổng đài
FOXLINK VIỆT NAM
106 việc làm
3 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương:
Thỏa thuận
Chức vụ:
Trưởng nhóm / Giám sát
Ngày đăng tuyển:
04/11/2024
Hạn nộp hồ sơ:
30/11/2024
Hình thức:
Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm:
3 - 5 năm
Số lượng:
1
Giới tính:
Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh
Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Du lịch nước ngoài
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
Key Accountabilities
Quality Assurance (80%)
- Build up and implement the Quality Assurance procedures for Call Center (CC).
- Assure CC is operated and provides services following procedures and guidelines.
- Early detect/ inspect issues related CC operations, then propose appropriate action plans to correct and fix issues, implementing service recovery and prevent the issue recurrence in the future.
- Conduct training/ refresh training for CC staff.
- Create standard works for CC’s staff and make sure them follow and apply on their daily work.
- Co-operate with relevant Departments on improving customer services at Call Center.
Back-up force for CC in daily work (10%)
- Plays the roles of back-up force for CC when needed, support CC’s staff to handle the customer‘s complaints
Others (10%)
- Join as a key member in CC’s activities, projects…
- Contribute to maintain professional office environment by ensuring compliance with company policies (labor regulations, office rules, dress code, working time etc.)
- Positively recommend changes in workflow to increase service quality, decrease paperwork and turn-around time.
- Perform other tasks as assigned by managers from time to time
Benefit
- Competitive salary (100% salary during probation).
- Bonus: 13th-month salary and the performance-based bonus of up to 30% of the total annual package.
- Full social insurance, personal accidental & health care insurance, group life insurance (death and dismemberment).
- Provide an advanced Health Medical pre-check-up from the 1st week of your probation.
- Gifts for new comers and on special occasions
- Modern facilities in the spacious office
- 15 Annual leaves
Yêu Cầu Công Việc
- Graduated University/ College
- At least 3 years’ experience in CS of Life insurance company. Experience in QA is an advantage.
- Good customer services experience, esp. at Call Center
- Demonstrate accuracy and thoroughness. Work in an organized manner.
- Effective communication skills: writing, speaking and listening.
- Ability and willingness to learn and adapt to the company working environment.
- Ability to contribute to a productive work environment: positive, team-oriented, customer-oriented.
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
14th Floor, 81-85 Ham Nghi Street, District 1, Ho Chi Minh City Thông tin khác
- Bằng cấp: Cao đẳng
- Độ tuổi: 25 - 40
- Lương: Cạnh tranh
Video Tuyển Dụng
Khu vực
FOXLINK VIỆT NAM
Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
Lô Va.04b, Đường 24&17, Khu công nghiệp thuộc Khu chế xuất Tân Thuận, Phường Tân Thuận Đông, Quận 7
Tập đoàn chuyên thiết kế, sản xuất và bán các đầu nối, cụm cáp, thiết bị quản lý nguồn, bộ pin trên cơ sở OEM / ODM cho một số nhà sản xuất thiết bị truyền thông, máy tính và điện tử tiêu dùng hàng đầu thế giới.
Quy mô: 39 500 người trên toàn thế giới
Trụ sở: Đài Loan
Trải qua quá trình hình thành và phát triển trong suốt 35 năm, Foxlink đạt được nhiều thành tựu to lớn ở trong nước và ngoài nước. Chúng tôi có 13 nhà máy tại Đài Loan và 19 nhà máy tại các quốc gia như Trung Quốc,Hong Kong,Myanmar USA, Indian,...
Những nghề phổ biến tại FOXLINK VIỆT NAM
Bạn làm việc tại FOXLINK VIỆT NAM? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn
FOXLINK VIỆT NAM
Click để đánh giá