Việc làm Hyosung Việt Nam

Tìm thấy 6 việc làm đang tuyển dụng
Công ty TNHH Hyosung Việt Nam
Support Engineer - O365 Commercial (Night Shift)
Hyosung Việt Nam
3.8
6 đánh giá 53 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 5
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 5
Thông tin cơ bản
Mức lương: 20 - 29 triệu
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 15/12/2023
Hạn nộp hồ sơ: 11/10/2024
Hình thức: FULL_TIME
Kinh nghiệm: Tới 1 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Quận Bình Thạnh

Chi tiết công việc

Responsibilities:
Applying strong verbal and written communication skills in the supported language, and solid technical knowledge of supported Microsoft products, to represent Microsoft and communicate with Microsoft customers through telephone, email and web response, carrying out the following activities as needed:
Represent Microsoft and communicate with Microsoft customers.
Manage relationships with multiple customers, partners and collaborate with business contacts within Microsoft.
Use standard processes, implement existing diagnosis methods, solutions/workarounds to efectively deal with customer and technical issues to achieve problem resolution and customer satisfaction. Document incidents, report customer suggestions and technical issues to Microsoft
Respond to voice of customers, utilize Microsoft escalations and meet response, resolution, efciency, productivity and utilization targets required by Microsoft business unit.
Communicate and collaborate with cross-group peers and Microsoft resources both proactively and reactively in order to identify and leverage the right resources to arrive at solutions to tough and hot problems.
Produce quality documentation and share with the appropriate team members and tech lead as appropriate.
Compliance with the service operation processes for execution excellence.
Adherence to the Microsoft Business Code of Conduct in all customer interactions and interactions with Microsoft, and strict adherence to data privacy guidelines – never putting customer PII at risk.

Requirements:
Have at least 1-year working experience in customer-facing roles.
Excellent spoken English is a must.
Passion in technical support roles.
Customer-centric mindset.
Quick adaptability to changes and strong self-study.
Good understanding of computer systems, mobile devices and other tech products. Ability to provide step-by-step technical help, both written and verbal

Why should Candidate apply this position?
• Competitive salary depending on experience ($800 - $1200) (open for fresher)
• Social insurance, health insurance policies, and other benefits in accordance with the Labor Code
• 12 days of annual leave, 8 days of sick leave, 1 periodical medical examination/year
• For employees working night shift: PVI insurance and 500.000 VND/month as food allowance
• Working 5 days a week with 2 unfixed days of (Schedule will be arranged by Head of Department)
• 100% on-site
• Opportunities for professional growth
Khu vực
Báo cáo

Công ty TNHH Hyosung Việt Nam
Hyosung Việt Nam Xem trang công ty
Quy mô:
1.000 - 5.000 nhân viên
Địa điểm:
Đường N2, KCN Nhơn Trạch 5, Thị trấn Hiệp Phước, Huyện Nhơn Trạch

Công ty TNHH Hyosung Việt Nam thuộc 100% vốn đầu tư của tập đoàn Hyosung Hàn Quốc, được thành lập tại Việt Nam từ năm 2007 với 3 nhà máy chuyên sản xuất các loại sơi vải mành – nguyên liệu làm lốp xe ô tô, sợi Spandex, sợi nylon, sợi thép và các loại sợi khác. Nhà máy Hyosung Việt Nam đang tọa lạc tại đường N2, KCN Nhơn Trạch 5 với tổng diện tích đầu tư là 68 ha và hơn 3.500 nhân viên. Hiện tại, Hyosung Việt Nam đã có sản lượng tại Việt Nam và trở thành thương hiệu nổi tiếng trên thế giới về chất lượng cũng như sản lượng. Với môi trường làm việc chuyên nghiệp, năng động cùng chế độ phúc lợi tốt cũng như các chương trình training trong và ngoài nước, Hyosung Việt Nam được đánh giá là một trong những môi trường tốt nhất cho sự phát triển năng lực tiềm ẩn của nhân viên. Tính đến tháng 4/2013, tổng mức vốn đầu tư của công ty đạt hơn 141 triệu USD, đồng thời doanh nghiệp này cũng đã tăng quy mô sản xuất từ 13.300 tấn sản phẩm/tháng lên 14.200 tấn sản phẩm/tháng.'

Chính sách bảo hiểm
  • Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
  • Được hưởng bảo hiểm xã hội.
Các hoạt động ngoại khóa
  • Du lịch
  • Câu lạc bộ
  • Team building
  • Party

Lịch sử thành lập

  • 2007: Thành lập công ty

Mission:

Hyosung đẩy mạnh sự đổi mới chất lượng và phát triển các công nghệ mang tính độc quyền dựa trên niềm tin rằng“ Năng lực công nghệ chính là năng lực cạnh tranh” .

Những nghề phổ biến tại Hyosung Việt Nam

Bạn làm việc tại Hyosung Việt Nam? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Hyosung Việt Nam

Hyosung Việt Nam

Click để đánh giá