Việc làm Kintetsu World Express Việt Nam

Cập nhật 14/12/2024 19:07
Tìm thấy 3 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty TNHH Kintetsu World Express Việt Nam
Key Account Manager
Kintetsu World Express Việt Nam 1.5★
4 đánh giá 29 việc làm 32 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Trưởng phòng
Ngày đăng tuyển: 06/03/2024
Hạn nộp hồ sơ: 05/04/2024
Hình thức: Toàn thời gian
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- TTC Building, No. 19, Duy Tan Street, Cau Giay Dist, Hanoi City

Các Phúc Lợi Dành Cho Bạn

Lương tháng 13
Gói chăm sóc sức khỏe Bảo Việt

Mô Tả Công Việc

► Position summary:

The Key Account Manager is responsible for expanding the company's business through the acquisition
of new customers and the growth of existing ones. The Key Account Manager plays a crucial role in maintaining and strengthening the company's relationships with key customers.


► Duties and responsibilities:

- Customer Analysis: Gather information about the customer's current situation, such as origin and destination, incumbent forwarder, cargo volume, commodity type, rate level, lead time, and special conditions to provide tailored solutions.
- Customer Maintenance: Regularly visit existing customers to ensure satisfaction with services, prevent poaching by competitors, and stay updated on changes in customer's situations.
- Solution Development: Based on customer analysis, develop and present customized solutions that offer competitive rates, improved service quality and lead time, and highlight the company's strengths.
- Marketing: Stay informed about the latest trade trends by talking with carriers, acquiring market rate information, and visiting customers to understand their future plans.
- Sales Lead: Provide guidance to Key Account staff on handling sales leads efficiently.
- RFQ Strategy: Advise Key Account staff on offering RFQ effectively.
- Service Contract Verification: Verify service contracts to ensure they meet the company's
standards.
- Outstanding Payment: In the event of late payment by customers, support the Key Account staff
in finding and implementing solutions for successful collection.
- Report to direct superiors as requested.

Yêu Cầu Công Việc

► Education and experience:

- Bachelor’s Degree in Business or a related field, with a focus on International Business,
Logistics, Supply Chain, Marketing, or Sales preferred.
- A minimum of 05 years of experience in the forwarding and logistics industry, with a minimum of
03 years in a management role.
- In-depth knowledge of the forwarding and logistics industry, expertise in all aspects of operational procedures.


► Required skills and abilities:

- Proficiency in using MS Office applications (Outlook, Excel, Word, PowerPoint).
- Advanced English proficiency. Another language (Japanese, Chinese, Korean, etc.) is a plus.
- Remarkable interpersonal and customer service skills, with the ability to build and sustain strong relationships.
- Outstanding leadership and people management abilities.
- Efficient problem-analysis and problem-solving skills.
- Ability to perform effectively under high-pressure situations.
- Proactive and self-driven approach.


► Working condition & Benefits:

- Working Place: KWE HAN Office, 8th floor TTC buidling, 19 Duy Tan, Cau Giay, Ha Noi
- Working time: 8:00 – 17:35 Monday - Friday (Close Saturday & Sunday)
- Annual Leave: 12 days/year (after probation time)
- Net salary: Negotiable (13 months a year plus Tet bonus & Annual performance bonus)
- Annual Salary Increase: once per year
- Performance Assessment: twice per year (fixed in April and October)
- Insurance: 24 hours’ Accident Insurance, Social Insurance, Health Care Insurance
- Others: International working environment with a lot of opportunities for learning and development, training courses, company trip, etc.
Khu vực
Báo cáo

Công Ty TNHH Kintetsu World Express Việt Nam
Kintetsu World Express Việt Nam Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
Tầng 10 & 14, khối văn phòng và khách sạn B- Cao ốc Airport Plaza, Bluesky Office Building. Số 1 Bạch Đằng, Phường 2, Quận Tân Bình, Thành phố Hồ Chí Minh, Việt Nam.

KWE cung cấp các dịch vụ và giải pháp toàn diện kết hợp giao nhận hàng hóa đường hàng không, giao nhận hàng hóa đường biển và đầy đủ các dịch vụ hậu cần để cung cấp "Giải pháp phân phối tối ưu" cho khách hàng trên quy mô toàn cầu.

Kintetsu World Express Vietnam, Inc. (KWE VN) được chính thức thành lập vào ngày 28 tháng 3 năm 2005. Trong chặng đường 16 năm của KWE VN, toàn thể CBCNV KWE VN đã góp phần vào một hành trình nỗ lực không mệt mỏi vượt qua khó khăn, thách thức để phát triển và phát triển của công ty. Chúng tôi tôn vinh sự đổi mới, tính toàn vẹn và đa dạng. Chúng tôi cam kết cung cấp cơ hội bình đẳng trong việc làm. Chúng tôi có nhiều chính sách, thủ tục và chương trình chính thức để phát huy tốt nhất năng lực của đội ngũ nhân viên.


Review Kintetsu World Express Việt Nam

1.5
4 review

13/09/2024
Nhân Viên Dịch Vụ Khách Hàng tại Hồ Chí Minh

Công ty suy thoái lắm rồi (RV)

08/10/2024
Nhân Viên Văn Phòng tại Hà Nội

Sếp nhiệt tình chỉ bảo, tạo nhiều cơ hội, nhiều drama

17/05/2024
Nhân viên tại Hà Nội

Môi trường không được tốt, tranh giành, nịnh bợ

Những nghề phổ biến tại Kintetsu World Express Việt Nam

Bạn làm việc tại Kintetsu World Express Việt Nam? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Kintetsu World Express Việt Nam

Kintetsu World Express Việt Nam

Click để đánh giá