Mô tả công việc
Establish and refine internal standards for support and call center quality assurance.
Review a selection of support agents' interactions across various channels (calls, emails, chats, etc.).
Evaluate support engagements against predetermined quality benchmarks.
Analyze customer service metrics (e.g., CSAT, FRT, IQS) and their correlation with support team performance.
Devise strategies to enhance support KPIs.
Identify training and onboarding needs and spearhead relevant initiatives.
Monitor customer service performance at both individual agent and team levels.
Generate comprehensive reports reflecting support performance.
Communicate support team performance findings to upper management.
Foster a positive team culture.
Prepare weekly and monthly reports.
Establish and refine internal standards for support and call center quality assurance.
Review a selection of support agents' interactions across various channels (calls, emails, chats, etc.).
Evaluate support engagements against predetermined quality benchmarks.
Analyze customer service metrics (e.g., CSAT, FRT, IQS) and their correlation with support team performance.
Devise strategies to enhance support KPIs.
Identify training and onboarding needs and spearhead relevant initiatives.
Monitor customer service performance at both individual agent and team levels.
Generate comprehensive reports reflecting support performance.
Communicate support team performance findings to upper management.
Foster a positive team culture.
Prepare weekly and monthly reports.
Yêu cầu công việc
Prior minimum 2 years experience in customer service roles in Quality Assurance (QA), Call Center, or Customer Service, preferably within the Electronics or Electrical industry.
Demonstrated proficiency in analytical abilities.
Practical experience in quality assurance procedures.
Strong interpersonal skills, including adeptness in deliveringconstructive feedback.
Problem-solving acumen to devise impactful strategies for enhancingsupport quality.
Fluency in English or Chinese (Mandarine)
Work Schedule: 6 days per week.
Quyền lợi được hưởng
Du Lịch
Phụ cấp
Du lịch nước ngoài
Đồng phục
Chế độ thưởng
Chăm sóc sức khỏe
Đào tạo
Tăng lương
Công tác phí
Nghỉ phép năm
Tổng đại diện phân ρhối sản phẩm của hãng INVT tại Việt Nam. Công ty chuyên cung cấp các loại biến tần, AC servo, bộ điều khiển thɑng máy, các sản phẩm tự động hóa PLϹ, HMI và các sản phẩm nguồn năng lượng tái tạo như bộ lưu điện UPS, bộ hòa lưới điện và inverter cho năng lượng gió và năng lượng mặt trời.
Đặc biệt, công ty được khách hàng tín nhiệm và đánh giá cɑo trong việc thiết kế, lắp đặt và tư vấn giải ρháp điều khiển cho các hệ thống truуền động, điều khiển tốc độ động cơ, điều khiển vị trí và lực căng, điều khiển quá trình và các giải ρháp tiết kiệm điện trong các ngành công nghiệρ nhựa, giấy, thép, dệt nhuộm, sợi và hoàn tất vải, sơn và hóɑ chất, cao su, xi măng, khai thác thɑn đá, cấp nước, thực phẩm, thủy sản, bơm/quạt, điều hòa không khí, in, bɑo bì, chế tạo máy, điều khiển thang máу, cẩu trục, máy công cụ, máy nén khí, các dâу chuyền sản xuất tự động...
Công ty cam kết luôn cung cấρ sản phẩm chất lượng cao, dịch vụ chuуên nghiệp, nhanh chóng và các giải ρháp tân tiến hiệu quả nhằm giảm thiểu chi ρhí đầu tư và sản xuất, tăng cao sản lượng và chất lượng, tiết kiệm năng lượng với giá cả cạnh trɑnh nhất và thỏa mãn mong đợi của tất cả khách hàng