Việc làm LTP Việt Nam

Cập nhật 24/10/2024 04:02
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty TNHH LTP Việt Nam
Admin Sup
LTP Việt Nam
8 việc làm 5 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ: 29/10/2024
Hình thức: Toàn thời gian
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- 286 Phan Văn Hớn, P. Tân Thới Nhất, Q.12, Tp. HCM

Mô tả công việc

Key responsibilities & duties:
The Administration Supervisor oversees the administrative operations of a department or organization, ensuring that office processes run smoothly and efficiently. This role involves supervising administrative staff, managing office supplies, coordinating office activities, and supporting management in administrative tasks. The Administration Supervisor is responsible for maintaining a productive and organized work environment.
Supervision and Leadership
• Supervise and lead administrative staff and cleaners/gardener providing SOP, guidance, training, and performance evaluations.
• Delegate tasks and responsibilities to ensure efficient workflow.
• Foster a positive and collaborative work environment.
Office Management
• Oversee the daily operations of the office, ensuring a clean, organized, and safe working environment.
• Manage office supplies and inventory, ensuring timely replenishment.
• Coordinate maintenance and repairs of office equipment and facilities.
Administrative Support
• Assist Managing Director for claim fee based on the invoice
• Arrange travel itineraries and accommodations for business trips.
• Assist in the preparation of reports, presentations, and correspondence.
• Organize and maintain files and records, both physical and electronic.
• Handle incoming and outgoing communications, including mail, emails, and phone calls..
Financial Administration
• Assist with budgeting and financial record-keeping.
• Process invoices, expense reports, and purchase orders.
• Monitor and track departmental expenditures.
Policy and Procedure Implementation
• Ensure compliance with company policies and procedures.
• Develop and implement administrative policies and procedures to improve efficiency and effectiveness.
• Conduct regular reviews and updates of administrative practices.
Customer Service
• Serve as a point of contact for internal and external inquiries, providing information and resolving issues.
• Maintain professional relationships with vendors, clients, and other stakeholders.

Yêu cầu công việc

College/ bachelor's degree in business administration, Management, or a related field preferred.
Experience:
• Proven experience in an administrative or supervisory role.
• Experience managing a team and handling office management responsibilities.
Skills:
• Strong Administration and management skills.
• Excellent organizational and time-management abilities.
• Proficiency in office software, including MS Office Suite.
• Strong written and verbal communication skills.
• Ability to multitask and prioritize tasks effectively.
• Problem-solving skills and attention to detail.
• Good written communication and writing skills in ISO policy and procedures relating to Administration
Work Environment:
• Primarily office-based, with occasional travel for meetings or events.
• Standard working hours, with potential for overtime during peak periods or special projects.

Quyền lợi được hưởng

Thưởng
Guarantee 13th month salary
Chăm sóc sức khoẻ
Premium health/accident insurance from 3rd contract
Nghỉ phép có lương
Annual leave: 12 days, encash when does not use up
Khu vực
Báo cáo

Công Ty TNHH LTP Việt Nam
LTP Việt Nam Xem trang công ty
Quy mô:
1.000 - 5.000 nhân viên
Địa điểm:
286 Phan Văn Hớn, Phường Tân Thới Nhất, Quận 12, Tp.HCM

LTP Việt Nam đã phát triển mạnh mẽ kể từ khi thành lập vào năm 2008 và đang có mức tăng trưởng 60-80% trong năm 2021 và 2022. LTP Việt Nam là đối tác được lựa chọn cho các thương hiệu cao cấp, cỡ vừa, yêu cầu sản xuất tại Châu Á với thiết lập linh hoạt và khả năng xử lý kích thước đơn hàng linh hoạt với nhiều kiểu dáng khác nhau. Chuyên môn của chúng tôi là may mặc chức năng tập trung vào sự phức tạp kỹ thuật với chất lượng cao và tập trung vào sản xuất bền vững. Tại LTP Việt Nam, chúng tôi phục vụ khoảng 25 thương hiệu, nhiều thương hiệu trong số đó được chia sẻ giữa châu Á và châu Âu. LTP Việt Nam là một phần của Tập đoàn LTP, phục vụ các thương hiệu cao cấp với cốt lõi Sản xuất mạnh mẽ và cung cấp Dịch vụ Giá trị Gia tăng vượt ra ngoài sản xuất truyền thống. Chúng tôi hợp tác phát triển với khách hàng thương hiệu của mình, đáp ứng nhu cầu thị trường của ngày mai, cung cấp giá cả cạnh tranh, giao hàng nhanh, tính linh hoạt cao và dễ dàng tiếp cận nguồn cung ứng nguyên liệu thông qua mạng lưới vật liệu và trang trí rộng lớn của chúng tôi. Chúng tôi đầu tư vào công nghệ và tập trung cao độ vào việc cung cấp các sản phẩm chất lượng cao. LTP Group được chia thành 2 mảng kinh doanh chính là LTP May và LTP Furniture. Tổ chức trong LTP Group được xây dựng dựa trên ba giá trị Quan tâm, Tin tưởng và Thách thức với một số nguyên tắc cơ bản như "trọng tâm thấp", nơi các quyết định được đưa ra bởi những người gần gũi với khách hàng và sản xuất. Triết lý quản lý dựa trên mức độ tự quản lý cao và ủy quyền đặc biệt.

Những nghề phổ biến tại LTP Việt Nam

Bạn làm việc tại LTP Việt Nam? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo LTP Việt Nam

LTP Việt Nam

Click để đánh giá