TikTok is the leading destination for short-form mobile video. At TikTok, our mission is to inspire creativity and bring joy. TikTok's global headquarters are in Los Angeles and Singapore, and its offices include New York, London, Dublin, Paris, Berlin, Dubai, Jakarta, Seoul, and Tokyo.
Why Join Us
Creation is the core of TikTok's purpose. Our platform is built to help imaginations thrive. This is doubly true of the teams that make TikTok possible.
Together, we inspire creativity and bring joy - a mission we all believe in and aim towards achieving every day.
To us, every challenge, no matter how difficult, is an opportunity; to learn, to innovate, and to grow as one team. Status quo? Never. Courage? Always.
At TikTok, we create together and grow together. That's how we drive impact - for ourselves, our company, and the communities we serve.
Join us.
In particular, the e-commerce industry has seen tremendous growth in recent years and has become a hotly contested space amongst leading Internet companies, and its future growth cannot be underestimated. With millions of loyal users globally, we believe TikTok is an ideal platform to deliver a brand new and better e-commerce experience to our users.
As a project intern, you will have the opportunity to engage in impactful short-term projects that provide you with a glimpse of professional real-world experience. You will gain practical skills through on-the-job learning in a fast-paced work environment and develop a deeper understanding of your career interests.
Applications will be reviewed on a rolling basis - we encourage you to apply early.
Responsibilities
- Service provider operation: manage service providers, implement platform service provider policies, and be responsible for daily Refined Operations to improve efficiency;
- Process operation: Collaborate to establish the process, system and standard specification of relevant operation work;
- Special project support: support the analysis, insight and strategic output of key special projects, support the execution of offline activities; integrate in-app and off-app resources to create showcases in the industry etc.;
- Data Analysis: Assist in supporting service providers' basic data analysis work such as business analysis, project analysis, and XFN projects.
Minimum Qualifications
- Actively enrolled university student, graduate from the class of 2026 or later, with a bachelor's degree or above, and majors related to e-commerce, marketing, etc. are preferred
- Possessing basic data analysis skills and being able to master SQL and other analysis tools is a plus
- Able to commit more than 6 months
- Good logical thinking, solid basic quality, strong stress resistance, strong learning ability, and good ability to achieve result
- Basic e-commerce experience, service provider operation or content operation enthusiasts are preferred
- English is used as a working language, and relevant internship experience is preferred
- Working 5 days a week, long-term internship is preferred
By submitting an application for this role, you accept and agree to our global applicant privacy policy, which may be accessed here: https://careers.tiktok.com/legal/privacy.
If you have any questions, please reach out to us at [email protected]
LTP Việt Nam đã phát triển mạnh mẽ kể từ khi thành lập vào năm 2008 và đang có mức tăng trưởng 60-80% trong năm 2021 và 2022. LTP Việt Nam là đối tác được lựa chọn cho các thương hiệu cao cấp, cỡ vừa, yêu cầu sản xuất tại Châu Á với thiết lập linh hoạt và khả năng xử lý kích thước đơn hàng linh hoạt với nhiều kiểu dáng khác nhau. Chuyên môn của chúng tôi là may mặc chức năng tập trung vào sự phức tạp kỹ thuật với chất lượng cao và tập trung vào sản xuất bền vững. Tại LTP Việt Nam, chúng tôi phục vụ khoảng 25 thương hiệu, nhiều thương hiệu trong số đó được chia sẻ giữa châu Á và châu Âu. LTP Việt Nam là một phần của Tập đoàn LTP, phục vụ các thương hiệu cao cấp với cốt lõi Sản xuất mạnh mẽ và cung cấp Dịch vụ Giá trị Gia tăng vượt ra ngoài sản xuất truyền thống. Chúng tôi hợp tác phát triển với khách hàng thương hiệu của mình, đáp ứng nhu cầu thị trường của ngày mai, cung cấp giá cả cạnh tranh, giao hàng nhanh, tính linh hoạt cao và dễ dàng tiếp cận nguồn cung ứng nguyên liệu thông qua mạng lưới vật liệu và trang trí rộng lớn của chúng tôi. Chúng tôi đầu tư vào công nghệ và tập trung cao độ vào việc cung cấp các sản phẩm chất lượng cao. LTP Group được chia thành 2 mảng kinh doanh chính là LTP May và LTP Furniture. Tổ chức trong LTP Group được xây dựng dựa trên ba giá trị Quan tâm, Tin tưởng và Thách thức với một số nguyên tắc cơ bản như "trọng tâm thấp", nơi các quyết định được đưa ra bởi những người gần gũi với khách hàng và sản xuất. Triết lý quản lý dựa trên mức độ tự quản lý cao và ủy quyền đặc biệt.