Mô tả công việc
Cooperate with the technical support team in identifying, reporting, and resolving technical problems arising when customers use the service
Follow potential customers after live chat via email
Daily report the new customer list and personal revenue to the manager
Receive customers’ technical requests and transfer them to the technical support team
Introduce and offer the company’s services to customers, give them a proper consultation and the services’ quotations to get order closing via live chat after taking on customers from the Marketing team
Yêu cầu công việc
Experience in sales/ basic IT knowledge/ e- commerce is an advantage.
Proficient in English speaking and writing skills: IELTS 6.0 or Toeic 750.
Have good communication skills.
Self- study, independent work, and good teamwork skills.
Quyền lợi
Income: Basic Salary: 10.000.000- 15.000.000 VND/month (KPI) +Bonus + Commissions + Computer Allowance
Enhance communication skills and presentation skills.
Bonus for Tet holidays, 13th- month salary, good performance, and 12 days off / year.
Improve about: English skills, Sales skills, Knowledge of technology, and international sales knowledge.
Review work performance and salary 4 times/year.
Cập nhật gần nhất lúc: 2024-12-05 01:00:03
Công Ty TNHH Melody Logistics được biết đến là một trong những Công Ty Logistics lớn tại Việt Nam. Được thành lập từ năm 2009, cho đến nay Melody là một trong những đơn vị tiên phong hàng đầu trong việc cung cấp dịch vụ logistics tốt tại Việt Nam. Với nguồn nhân lực có nghiệp vụ tốt và mạng lưới toàn cầu, chúng tôi luôn đảm bảo đáp ứng được mọi nhu cầu của khách hàng và mang đến giải pháp tối ưu nhất cho hàng hóa của bạn. Với mong muốn mang đến cho quý khách hàng giải pháp tổng thể và tối ưu nhất. Công Ty Melody Logistics có cung cấp nhiều dịch vụ vận tải tích hợp và giải pháp hậu cần tổng thể cho khách hàng.
Review MELODY LOGISTICS
học tập được nhiều kinh nghiệm, gặp được nhiều người, hiệu suất làm việc tăng cao (ID)