Mô tả công việc
• Provides information for guests within his/her field of competence or directs them to the right person
• Remains polite and courteous service at all times whatever customers may request
• Passes on any complaints to the supervisor and/or handles those concerning the restaurant immediately and sensibly, and keeps the supervisor informed
• Helps clean and tidy areas and equipment used during his/her work shift
• Maintains the stocks of products available for guests
Quyền lợi được hưởng
• Professional working environment
• Attractive benefits that will be discuss directly during the interview
• Employee benefit card offering discounted rates in Accor Hotels worldwide
Yêu cầu công việc
• Vocational certificate in restaurant or café work or professional diploma in F&B, restaurants
• Have basic knowledge and skill of cashier (POS system) is a plus
• Languages: fluent in the national language and good spoken English
Yêu cầu hồ sơ
Please send your application online or via email
Tiên phong đầu tư tích hợp các lĩnh vực cốt lõi Y tế – Thể thao – Bất động sản, DHA Corporation góp phần chăm sóc sức khỏe – tinh thần – thể chất, giúp mang lại chuỗi giá trị lợi ích cho cộng đồng. Với phương châm “Sáng tạo trong tư duy – Táo bạo trong hành động”, đội ngũ nhân sự trẻ, nhiệt huyết ở DHA luôn quyết tâm đem đến những giải pháp đột phá cho các dự án thiết thực, đón đầu xu hướng, giàu tính nhân văn và phát triển bền vững. Tất cả vì một cộng đồng gắn kết và phát triển thịnh vượng.