Job Description
• Receive and respond to requests from users via group chats and process or forward issues to relevant parties according to SLA response time.
• Support supermarket staff in responding to customers when there are issues related to OneLife prepaid card top-up, issues in the process of placing online orders on the web/app, accumulating points, paying using OneLife prepaid cards, etc.
• Support the customer care team with issues related to the web/app application based on customer requests, etc.
• Maximum processing time for 1 ticket: 30 minutesl
• All tickets will be logged on the system.
• Develop APIs and tools to support automatic problem handling.
• Analyze and research projects to provide the best and fastest support for customers, supermarket staff and customer support team.
Location & Working Time
• Working time:
Working hours: from 9AM → 5PM, from Monday to Friday 2 to Friday
• Overtime:
6AM → 9AM, from Monday to Friday
5PM → 10PM, from Monday to Friday
6AM → 10PM, from Saturday to Sunday
Holidays: Holidays will be multiplied by the coefficient according to the provisions of the labor law.
Requirements
Knowledge
• 4th year students or higher, currently studying or graduated in the field of information technology.
• Priority is given to students from the University of Information Technology (VNU-HCM), University of Natural Sciences (VNU-HCM), FPT University.
• Understanding of database management (PostgreSQL, MongoDB, ...)
• Understanding of backend system programming (Golang, Python, ...)
• Understanding of information security and application development processes.
Skills
• Clear and easy-to-understand communication, presentation, content layout.
• Careful, thoughtful, responsible for work.
• Willing to receive, learn new knowledge and improve personal capacity.
Benefits
• Flexible working location, can work remotely or in the office.
• Contact and grasp be operated by the OneLife web/app system.
• Understand the mechanism of operating products from offline to online.
• Opportunity to learn and develop a career related to DevOps, backend system programming.
• Contact and work with a team of dynamic, experienced engineers in many different fields such as Data, AI, Backend, Frontend.
• Insurance and other benefits exclusively for Seedcom employees.
Nesta tiền thân là một công ty khởi nghiệp trong nghề nội thất với mong muốn cung cấp những giải pháp “may đo” nội thất tối ưu cho khách hàng.
Chúng tôi - một tập thể đội ngũ hơn 100 ACE, từ đội ngũ lãnh đạo năng động, nhiệt huyết, cởi mở luôn nỗ lực sáng tạo không ngừng trong công việc. Nesta luôn tiên phong trong việc ứng dụng công nghệ vào thiết kế, sản xuất các sản phẩm nội thất “vì cuộc sống”.Vì chúng tôi hiểu rằng: một thiết kế tốt sẽ góp phần nâng cao chất lượng sống và hạnh phúc của mỗi gia đình.
Ở Nesta chúng tôi thực sự quan tâm đến việc đào tạo và phát triển nghề nghiệp cho từng thành viên, cho những tài năng trẻ, vì mỗi thành viên chính là tài sản quý giá nhất của công ty.
Nếu bạn là người giàu nghị lực, ham học hỏi và sẵn sàng vượt khó để đạt được ước mơ trong công việc, thì bạn chính là thành viên mới mà chúng tôi đang kiếm tìm.