Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Xe đưa đón
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
· Identify and research potential new customers in Vietnam and in sub-regions (SE Asia, ANZ, Pacific Islands, and others as assigned)
· Develop and maintain high level business relationships with potential customers
· Coordinate with other Commercial team members and other functions to develop, prepare, and present business proposals to targeted potential customers
· Perform new contract and pricing negotiation, including cash management in alignment with other functions
· Track, identify and add qualified prospects to sales pipeline
· Assure lobbying and pro-active influence
· Promote & leverage company technologies, systems, products and services
· Provide input for products needed for the sub-region (in alignment with the relevant functions). Drive new applications (categories) for company products
· Collect Vietnam market information as well as other markets in the sub-region-potential (share of wallet), sales growth, importance of the key account’s market position, relative market share to the competitors, segments presence, trends, account’s organization and decision structure
· Maintain familiarity with competitive environment with data/ pricing/ activities in Vietnam and sub-region.
· Perform other reasonable tasks as assignment of BOD & GM.
Yêu Cầu Công Việc
· University graduate or higher degree in business major.
· At least 5 years of experience in Business Development position.
· Experience or knowledge in the food packaging industry.
· Market development vision is an important factor for this position.
· Ability to build good relationships with partners as well as negotiate well.
· Knowledge of commercial contracts and regulations related to commercial contracts.
· Ability to plan long-term development strategies with elements of sustainable development.
· Flexibility to solve problems due to market influences such as finding new customers, flexible options for sales...
· Persuasive communication skills.
· Persuasive presentation skills.
· Flexibility in moving and long-distance business trips.
· Good command of written and spoken English.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Thời gian thử việc: 2 months
- Độ tuổi: 30 - 40
- Phúc lợi:
13th salary and bonus
Annual salary increase
Monthly incentive bonus
Business trip allowance
Get `1 day extra annual leave after every 3 years
Teambuilding - Ngày nghỉ: Saturday - Sunday
- Lương: Cạnh tranh
Công ty TNHH ô tô Hải Âu được thành lập năm 2012, tách ra từ Công ty TNHH Thương Mại Tài Chính Hải Âu (thành lập năm 1991). Trong suốt những năm qua, Hải Âu là nhà phân phối ủy quyền của thương hiệu xe tải cao cấp Chenglong tại thị trường Việt Nam. Chenglong là dòng sản phẩm cao cấp của nhà máy DongFeng Liễu Châu, một tập đoàn sản xuất xe lớn & uy tín hàng đầu Trung Quốc có quy mô sản xuất lên đến 1 triệu xe mỗi năm.
Sản phẩm của Chenglong Hải Âu rất đa dạng với các dòng xe tải hạng nặng như xe tải ben, xe tải thùng, xe đầu kéo, sơ mi romooc, xe trộn bê tông, các dòng xe chuyên dụng…. Với doanh số bán xe mỗi năm hàng nghìn chiếc và không ngừng tăng lên, cho thấy sự yêu mến và tin tưởng của quý khách hàng dành cho thương hiệu xe tải Hải Âu – Chenglong.
Chính sách bảo hiểm
- Được đóng đầy đủ các chế độ, quyền lợi theo luật định (BHXH, BHYT...)
- Được tham gia các loại Bảo hiểm tiết kiệm, Bảo hiểm thân thể và các chế độ đãi ngộ hấp dẫn theo quy định
Các hoạt động ngoại khóa
- Teambuilding định kỳ
- Du lịch nghỉ mát hàng năm
Mission
Công ty Ô tô Hải Âu được tạo dựng với sứ mệnh giữ vững và phát triển thương hiệu Hải Âu, cán bộ công nhân viên công ty phấn đấu giữ vững vị trí Top 1 trong lĩnh vực bán hàng xe tải hạng nặng tại Việt Nam.