Các Phúc Lợi Dành Cho Bạn
Mô Tả Công Việc
Key Responsbililities:
- Develop, implement and manage marketing (brand activation) plans, projects and tools for new and existing products (including promotion, pricing, place and people) in collaboration with local marketing managers, sales managers, OHQ and business partners.
- Conduct and analyze market research in order to determine current market conditions, market requirements, competitor information and new market opportunities for existing and new products.
- Identify and develop new market and business opportunities. Interface with engineers, designers, suppliers, and customers to develop product requirements and specifications.
- Coordinate all phases of new product development including research and design, financing, pricing, marketing, sales and distribution.
- Manage new product launches.
- Execute marketing plans within the approved budget.
- Execute new product launch activities in collaboration with OHQ, the sales team, supply chain management team and QA/RA/TCS team.
Yêu Cầu Công Việc
- Product Marketing in managing the B2C products
- Academic working and thinking level
- Excellent results in brand activation and execution
- Experienced in customer and market research and project management
- Product knowledge of devices in the designated sector
- Good knowledge of Microsoft Office (Word, Excel, Powerpoint)
- Proficient in the English language, both written and verbal
Công ty TNHH Omron Healthcare Manufacturing Việt Nam thành lập từ năm 2007 với 100% vốn đầu tư từ Nhật Bản. Công ty chuyên sản xuất thiết bị y tế như máy đo huyết áp, máy xông mũi, máy massage xung điện & nhiệt kế.
Chính sách bảo hiểm
- Bảo hiểm sức khỏe & tai nạn PVI Premium;
- Bảo hiểm xã hội
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Zumba
- Bóng đá
- Bóng bàn
- Cầu lông
- Teambuilding
Lịch sử thành lập
- Công ty thành lập năm 2007
- Năm 2009, Omron được tập đoàn nghiên cứu thị trường Fuji Keizai Nhật bản công nhận là thương hiệu MÁY ĐO HUYẾT ÁP SỐ 1 thế giới với doanh số trên 100 triệu máy được bán ra. Và đến tháng 11/2016 OMRON đã đạt được doanh số trên 200 triệu máy đo huyết áp trên toàn cầu.
Mission
-
Sứ mệnh của Omron Healthcare là đẩy mạnh việc ngăn ngừa các căn bệnh do lối sống và giúp tạo nên một xã hội mà con người được sống khỏe mạnh và thoải mái. Vì thế, Omron Healthcare quan tâm đặc biệt đến việc xây dựng một xã hội bền vững và luôn nâng cao ý thức bảo vệ môi trường bằng việc phát triển các sản phẩm thân thiện với môi trường. Tất cả các nguyên liệu, sản phẩm của Omron đều không có các hóa chất theo quy định “Hạn chế sử dụng chất độc hại RoHs của Liên minh Châu Âu”.